استعلام قیمت از مرکز فروش پد سلولزی برای گلخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت پد سلولزی برای گلخانه چقدر می باشد؟مزایای کاربرد پد سلولزی گلخانه ایبرای استعلام قیمت پد سلولزی مناسب گلخانه از چه طریقی می توان اقدام کرد؟

قیمت پد سلولزی برای گلخانه ها را می توان از طریق سایت و تماس با نمایندگی های مجاز، یا مراکز فروش استعلام کرد. این نوع از پدها معمولا در متراژ بالا و وسیع تری به بازار عرضه می گردند.

همانطور که در مطالب پیشین اشاره شد از پدهای سلولزی برای ایجاد سرمایش تبخیری و تهویه هوا در محیط های بزرگ و کوچک استفاده می کنند. به دلیل باصرفه بودن این پدها نسبت به کالاهایی چون پوشال، جزو نمونه های پرمصرف در بازار ایران و جهان به شمار می رود. یکی از موارد کاربرد مهم انواع پد سلولزی در فضاهای گلخانه ای و برای پوشش دهی گل و گیاهان است.

قیمت پد سلولزی

قیمت پد سلولزی برای گلخانه چقدر می باشد؟

قیمت پد سلولزی برای گلخانه ها با توجه به نوع قاب، ابعاد، قالب و وزنی که در اختیار دارند، توسط کمپانی های تولیدکننده مشخص و تعیین خواهد شد. اما نرخ قیمت این پدها با توجه به کارایی سودمندی که به همراه دارند، خوب و نسبتا ارزان در نظر گرفته شده است.

قیمت پد سلولزی

مزایای کاربرد پد سلولزی گلخانه ای

با توجه به ساختار متفاوت و زیبایی که پدهای سلولزی برای گلخانه ها به همراه دارند، می توان حدس زد که پوشش دهی و مزایای کامل تری را هم شامل می گردد.

برخی از مزایایی که برای کاربرد پد سلولزی گلخانه ای می توان نام برد عبارت است از:

  • تهویه آسان هوا در گلخانه و فضاهای بسته
  • نگهداری و حفظ رطوبت در لایه های کاغذی آن
  • جلوگیری از ورود حشرات موذی به داخل گلخانه ها
  • پیشگیری از آفت زدگی بر روی گل و گیاهان
  • متعادل سازی دمای محیط برای مدت زمانی طولانی
  • سهولت نصب و راه اندازی پد سلولزی نسبت به دیگر لوازم خنک کننده

قیمت پد سلولزی

برای استعلام قیمت پد سلولزی مناسب گلخانه از چه طریقی می توان اقدام کرد؟

معمولا برای استعلام قیمت لوازم مهم و ضروری که مردم شناخت چندانی از آن ندارند، به مراکز اصلی و نمایندگی ها مراجعه می کنند. این روزها روش استعلام از قیمت ها نیز مدرن شده و تنها با چند کلیک ساده و مراجعه به سایت یا شبکه های معتبر مجازی امکان پذیر گردیده است. در رابطه با انواع مدل پدهای سلولزی نیز این قضیه صادق می باشد.

قیمت پد سلولزی

زهرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *