استعلام قیمت پد یا پوشال سلولزی با قاب آلومینیومی از کارخانه تولید کننده

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت پد سلولزی درجه یک صادراتیمهم ترین کارخانه سازنده پد سلولزی در ایرانآیا استفاده از پد سلولزی برای تهویه هوا مناسب است؟
قیمت پوشال سلولزی

قیمت پوشال سلولزی یا پد سلولزی معمولا با در نظر گرفتن مشخصات ظاهری، قاب آلومینیومی یا گالوانیزه و دیگر مشخصات کاربردی آن در بازار تعیین می شود. برای استعلام دقیق نرخ این پدها بهتر است به نمایندگانی که توسط کارخانه های تولید کننده مشخص شده اند، مراجعه نمود.

امروزه بهره گیری از پدهای سلولزی در سایز و ابعاد مختلف بسیار رواج یافته است. چرا که این پدها هم قیمت ارزان تری را دارند و هم نصب و راه اندازی راحت تری را شامل می شوند. کشورهای تولیدکننده پدهای سلولزی در جهان عبارتند از سوئد، چین، تایوان، پاکستان و ایران. که مهم ترین کارخانه های سازنده این پدها نیز در کشورهای فوق قرار گرفته است.

قیمت پوشال سلولزی

قیمت پد سلولزی درجه یک صادراتی

قیمت پد سلولزی درجه یک صادراتی را می توان از مراکز معتبر تولید یا واردکننده، استعلام نمود مانند شرکت یا کارخانجات اصلی. یکی از ویژگی های منحصر به فرد انواع مدل پدهای سلولزی آن است که صرفه جویی بسیار بالایی را در مصرف انرژی شامل می شود. از طرف دیگر بهره گیری از این پدها باعث می گردد که جذب آلودگی ها به خوبی انجام گیرد و هوای تمیز و تهویه شده ای را در محل مستقر نمایند.

قیمت پوشال سلولزی

مهم ترین کارخانه سازنده پد سلولزی در ایران

همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد، ایران یکی کشورهای اصلی تولیدکننده پد سلولزی در جهان به شمار می رود. اما مهم ترین کارخانه سازنده این نوع پدها در ایران کجاست؟

برندهای متعددی در ایران وجود دارند که به تولید و پخش پد سلولزی می پردازند که هر یک نیز تنوع کیفی متفاوتی را شامل می شوند. یکی از برندهای مهم و معتبر تولیدکننده پد سلولزی در ایران شرکت کولان سل می باشد.

قیمت پوشال سلولزی

آیا استفاده از پد سلولزی برای تهویه هوا مناسب است؟

پدهای سلولزی به گونه ای تولید شده اند که رطوبت را به خوبی در لایه های خود حفظ می کنند و به ایجاد سرمایش مطبوع و خوشایند کمک می نمایند.

از آن جایی که این پدها باعث جلوگیری ذرات گرد و غبار و حشرات به داخل می شوند، می توان از آن به عنوان یک تهویه کننده عالی نیز نام برد.

قیمت پوشال سلولزی

زهرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

1

یک پاسخ به “استعلام قیمت پد یا پوشال سلولزی با قاب آلومینیومی از کارخانه تولید کننده”

  1. سلام وقت بخیر پد با ضخامت ۱۵ سانتی هم موجود دارید؟ ارتفاع آبریزها چجوره؟

    • شماره همراه: 09176397259

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *