خرید انواع سمپاش موتوری

آنچه در این مقاله می خوانید...

سمپاش موتوریخرید انواع سمپاشانواع سمپاش موتوریمعرفی و شناخت سمپاش کوله ایفروش اینترنتی سمپاش کوله اینمایندگی فروش سمپاش کوله اینحوه خرید
خرید انواع سمپاش موتوری

خرید انواع سمپاش موتوری در تمامی نقاط کشور در حال افزایش می باشد . و در زمان خرید این دستگاه ها می بایست به نکاتی از قبیل ، کشور سازنده آن و جنس قطعات به کار رفته در زمان ساخت ، مقدار حجم مخزن ، و نوع کاربرد در مصارف باغات یا مزارع توجه داشت . تمامی این نکات ذکر شده بستگی به شرکت توضیع کننده این دستگاه ها در سراسر ایران نیز دارد تا در زمان خرید انواع مختلف سمپاش موتوری با قیمت بسیار مناسب این دستگاه را خریداری کنیم .

خرید انواع سمپاش

نمایندگی فروش سمپاش موتوری کوله ای ۲۰ لیتری را با کیفیت مرغوب و کاربردی در استان های و شهرهای بزرگ برای باغداران و کشاورزان عزیز عرضه و ارائه می گردد.

سمپاش موتوری

سمپاش موتوری از جمله دستگاه هایی به شمار می آید که به منظور راحتی کار و افزایش بازده در عملیات سمپاشی ، ساخته و طراحی گردیده است که موتور آن از طریق سیستم الکتریکی پمپ دستگاه را فعال نموده که این کار باعث به وجود آمدن فشار در دستگاه شده و سبب پاشیدن محتویات داخل آن بر روی گیاه یا درخت می گردد . باید توجه داشت که کیفیت مخازن ، نازل ، لانس ، و همچنین عملکرد موتور یکی از مهم ترین نکات انتخاب سمپاش موتوری می باشند . لازم به توضیح است که بیشترین مصارف انواع مختلف سمپاشهای پشتی موتوری برای باغات و مزارع غیر صنعتی در مساحت پایین می باشد .

خرید انواع سمپاش

 

خرید انواع سمپاش

سمپاش موتوری لانسی و  موتوری خرطومی در ظرفیت های ۱۵ لیتر تا ۲۸ لیتر ساخت کشورهای مختلفی مانند چین ، تایلند ، ژاپن ، مالزی ، ترکیه ، آلمان ، ایتالیا و دیگر کشورهای پر قدرت در ساخت این نوع سمپاش ها موجود می باشد . و خرید انواع مختلف این دستگاه ها در ایران به واسطه شرکت های بزرگ و دست اول که وارد کردن این انواع مختلف آن را بر عهده دارند به بهترین شکل امکان پذیر می باشد .

خرید انواع سمپاش

انواع سمپاش موتوری

  • سمپاش پشت موتوری سولو آلمان ۱۸ و ۲۰ لیتری ، موتور یک اسب ، ۲۰ بار فشار
  • سمپاش پشت موتوری هوندا ۲۵ و ۳۰ لیتری ، ۱۰۱ اسب بخار ، ۳۵ بار فشار
  • سمپاش موتوری میتسوبیشی ۲۵ لیتری ، موتور ۱۰۴ اسب بخار ، ۳۵ بار فشار
  • ونکسین چین ۲۰ و ۲۵ لیتری ، موتور یک اسب بخار ، ۲۰ و ۳۰ بار فشار
  • skn چین با ظرفیت ۱۴ و ۲۰ لیتری ، با قدرت بار ۲۵ ، و دو عدد نازل خرطومی ، و دو عدد لانس پاشش
  • پرتابل چین بدون مخزن و موتور بنزینی دو زمانه ، همراه با لانس و نازل و شیلنگ جمع کن با قدرت ۴L
  • دیانای چین با مخزن ۲۰ لیتری با قدرت ۲/۵ بار

خرید انواع سمپاش

 

معرفی و شناخت سمپاش کوله ای

سمپاش کوله ای برای دامنه های وسیع بسیار کاربرد دارد و حمل و نقل آن بسیار آسان و راحت می باشد که دارای باتری لیتیومی می باشد و دارای مخزن با اندازه های گوناگونی می باشد.

خرید انواع سمپاش

فروش اینترنتی سمپاش کوله ای

از سمپاش کوله ای علاوه بر باغات و زمین های کشاورزی برای اماکن عمومی نیز همچون ورزشگاه ها و کارخانه جات نیز استفاده می گردد که در سایت و فروش اینترنتی برای مشتربان محترم عرضه و به فروش می رسد. سمپاش کوله ای همانن کوله پشتی برروی شانه های افراد قرار می گیرد و به صورت فشار متناوب و فشار دائم می باشد که با قیمت و کیفیت مطلوبی در سایت و فروش اینترنتی برای شما عزیزان ارائه و ارسال می گردد.

جنس و بدنه سمپاش کوله ای از فولاد ضدزنگ می باشد که قابلیت های فراوانی همچون شارژی و دستی نیز می باشد که به شکل کوله پشتی در پشت کابر نصب می گردد و این کالا را می توانید به صورت عمده و تکی از سایت و فروش اینترنتی تهیه و خریداری نمائید.

خرید انواع سمپاش

نمایندگی فروش سمپاش کوله ای

یکی از ابزارآلات سمپاشی نیز سمپاش کوله ای می باشد که با فناوری های نوین توسط تولیدی ها ساخته شده است و از طریق نمایندگی های فروش مورداعتماد و معتبر در شهرهای گوناگونی و گارانتی اصالت کالا برای متقاضیان گرامی عرضه و به فروش می رسد.

سمپاش کوله ای دارای باطری شارژی ۱۲ ولتی می باشد که شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های فروش شهر خود نیز با مشاوره های ما نیز در ارتباط باشید و این کالا را با برترین کیفیت و قیمت خریداری نمائید. یکی از ابزارهای مهم سمپاشی نیز سمپاش کوله ای می باشد که به صورت سریع و آسان موتور این دستگاه استارت می خورد و در نمایندگی های فروش عرضه و به فروش می رسد.

خرید انواع سمپاش

نحوه خرید

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب دستگاه مورد نظر و آشنایی با دیگر محصولات ، می بایست با مدیران فروش مجموعه بزرگ بردیا ترید در سایت های اینترنتی ارتباط برقرار کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی
شماره موبایل: 09120774894
زهرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *