خرید انواع سم سن گندم و بهترین زمان پاشش

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید انواع سم :سن گندم چیست :بهترین زمان پاشش سم سن گندم :
خرید انواع سم

خرید انواع سم سن گندم برای جلو گیری از آسیب رساندن و حجوم این آفت به مزارع گندم و دیگر غلات به کشاورزان توصیه فراوان شده است، بهترین زمان سمپاشی در غلات به خصوص سن گندم وقتی است که پوره های جوان شروع به تفریح می کنند. باید توجه کرد که سن های بالغ باید قبل از جفتگیری کنترل شوند.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه لیست قیمت سموم مختلف کشاورزی شرکت گل سم گرگان، انواع مختلف سموم کشاورزی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، تهیه نمائید.

خرید انواع سم

خرید انواع سم :

اغلب کشاورزان سالانه درصد بالایی از هزینه های زراعی خود را صرف خرید انواع مختلف سموم می کنند، جهت جلو گیری از آفات و علف های هرز. اگر کشاورزان به صورت مستقیم با شرکت ارتباط برقرار کنند، به راحتی همان سموم را با قیمتی مناسب خریداری می کنند، آن هم به دلیل حذف تمامی واسطه ها از کارخانه تا رسیدن سم به دست مشتری. که این به نوبه خود کمک بسیاری را برای کشاورزان به همراه دارد. خرید این سموم و انواع مختلف علف کش ها را می توان در سایت های اینترنتی و با قیمتی نازلتر از فروشگاه های سنتی پخش سموم کشاورزی خریداری کرد.

خرید انواع سم

سن گندم چیست :

سن غلات از مهمترین آفات گندم و جو می باشد. که این آفات با تغذیه از گندم و جو در مراحل مختلف رشد موجب کاهش عملکرد در گیاه می شود.  جمعیتی از این حشره در زیستگاه های طبیعی زندگی می کنند. این حشره ها که از گندم و جو تغذیه می کنند، و برخی از آنها که به مزارع آبی حمله ور می شوند جثه ای بزرگتر به نسبت دیگر آفات سن را دارند که بعد از تغذیه، شروع به جفت گیری کرده که در صورت پیشگیری نکردن با نابودی کامل مزرعه مواجه خواهیم شد.

خرید انواع سم خرید انواع سم

بهترین زمان پاشش سم سن گندم :

بهترین زمان برای مبارزه با سن گندم از همان ابتدا بر روی سن مادر می باشد تا بتوان در همان ابتدا این آفت را کنترل کرد. و بهترین ساعات سمپاشی ابتدای صبح و در پایان روز می باشد. که در کنار این سمپاشی ها کاشت و برداشت به موقه محصول به نوبه خود از آسیب این حشره جلو گیری می کند.

خرید انواع سم

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی
شماره موبایل: 09179283195
زهرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

1

یک پاسخ به “خرید انواع سم سن گندم و بهترین زمان پاشش”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *