خرید سمپاش پشتی دستی ۲۰ لیتری

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید سمپاش پشتیسمپاش پشتی دستیسمپاش پشتی ۲۰ لیتری با فشار متناوب (کتابی)سمپاش پشتی ۲۰ لیتری با فشار دائم (استوانه ای)خرید سمپاشمنبع : بردیاترید
خرید سمپاش پشتی

خرید سمپاش پشتی دستی با مخزن ۲۰ لیتری برای استفاده در انواع مزارع کشاورزی، انواع باغات کوچک، و محل نگهداری دام و طیور می باشد. و به خاطر وسیع بودن دامنه کاربردی این نمونه سمپاش، می توان در مراکز عمومی مانند ورزشگاه ها و مراکز علمی، و یا کارخانه جات و مکان هایی از قبیل اینها می توان این دستگاه را خریداری و مورد استفاده قرار داد.

خرید سمپاش پشتی

سمپاش پشتی دستی

سمپاش پشتی دستی دارای مخزن ۲۰ لیتری بوده که با دو بند حمایل  مانند کوله پشتی بر روی شانه های فردی که سمپاشی می کند قرار می گیرند، و با تلنبه ای که در کنار آن قرار دارد هوا درون مخزن جمع شده و سبب پاشش مایع درون مخزن می شود. این نمونه دستگاه معمولا دو نوع فشار متناوب و با فشار دائم بوده، که توسط فرد حمل می شود و با کمک دسته می توان پمپ نمود تا به فشار خروجی دست رسی پیدا کرد. که معمولا این دستگاه از فشار کمی نیز برخوردار می باشد که در سمپاشی کمک می کند تا به گیاهان یا محصولات اطراف آسیب وارد نشود و صرفا علف های هرز یا دیگر موارد کوچک یا حشرات را مورد پوشش قرار دهد.

خرید سمپاش پشتی

سمپاش پشتی ۲۰ لیتری با فشار متناوب (کتابی)

این نوع سمپاش به سمپاش کتابی معروف است، فردی که با این سمپاش کار می کند با یک دست تلمبه می زند و با دست دیگر سمپاشی می کند. فشار در این سمپاش کاملا متناوب است. و مایع سم به وسیله فشار موجود در منبع کوچکی از سمپاش خارج می شود.

خرید سمپاش پشتی

سمپاش پشتی ۲۰ لیتری با فشار دائم (استوانه ای)

فشار سمپاش به وسیله یک پمپ پیستونی ساده دستی تامین می شود که در قسمت داخلی بالای مخزن قرار دارد. و می بایست قبل از شروع مخزن را در حدود نصف تا دو سوم از مایع سم پر کرد و با تلمبه زدن هوا تحت فشاری در حدود ۵ تا ۶ اتمسفر در داخل مخزن ذخیره می شود، که در ادامه باید شیر خروجی مایع سم را باز کرده و شروع به سمپاشی کرد.

خرید سمپاش پشتی

خرید سمپاش

جهت خرید انواع مختلف سمپاش ها، و سموم، می بایست با متخصصان فروش مجموعه بزرگ بردیا ترید در اینترنت ارتباط برقرار کرد تا از تمامی خدمات این کمپانی در خصوص خرید، فروش، مشاوره، تخفیفات ویزه، و دیگر گزینه ها بهره مند شد.

منبع : بردیاترید

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی
شماره موبایل: 09120774894
زهرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *