خرید سمپاش پشت تراکتوری بومدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

سمپاش پشت تراکتوریخرید سمپاش خرید سمپاشسمپاش تراکتوری بومدارخرید سمپاش تراکتوریمثال :نحوه خرید سمپاشمنبع : بردیا ابزار
خرید سمپاش

خرید سمپاش پشت تراکتوری در بین عمده باغداران و افرادی که زمین های بسیار زیادی دارند رونق بسیاری پیدا کرده است، به این دلیل که سرعت کار را برای آنها دو چندان کرده است و در زمان سمپاشی کمترین نیروی انسانی را در اختیار می گیرد. سمپاش پشت تراکتوری در نمونه های بومدار، لارنس و …. با مخزن های متفاوت سبب شده تا خرید هر نمونه از این سمپاش ها برای زارعین امکان پذیر باشد.

خرید سمپاش

سمپاش پشت تراکتوری

این سمپاش ها جهت از بین بردن آفات و بیماری ها و همچنین پاشش محلول های از جمله سموم مختلف و انواع کودهای مایع در کلیه باغات و مزارع مرکبات از جمله پسته، هلو، سیب، زیتون، و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

  • از فواید استفاده کردن از سمپاش های پشت تراکتوری می توان به یکنواختی عملیات پاشش اشاره کرد که آن هم به دلیل یکسان بودن قطر خروجی ذرات سم می باشد.
  • صرفه جویی یا کاهش مصرف در سموم یا کودهای مایع به میزان حدود ۵۰ درصد در مقایسه با سمپاش های دیگر یا لانسی، و جلوگیری از ریزش سم و کود بر روی زمین
  • حفظ محیط زیست
  • کاهش نیروی کار در زمان سمپاشی
  • افزایش سرعت ۷ برابری در عملیات سمپاشی

خرید سمپاش خرید سمپاش

سمپاش تراکتوری بومدار

سمپاش های تراکتوری بومدار یکی از بهترین نمونه های سمپاش معرفی کرد. که در انواع مختلف سوار شونده، کششی و خود کششی می باشد.
نمونه بومدار این دستگاه نازل ها دو به دو همدیگر را همپوشانی می کنند که با پاشش یکنواخت سطح مزرعه را کاملا ًمی پوشاند. و با کمک گرفتن از متخصصین عالی در این زمینه نازل مناسبرا خریداری کرده تا از باد بردگی و تلفات سم جلو گیری به عمل آید تا تمام سطح گیاه آغشته به محلول سمی می گردد.

خرید سمپاش

خرید سمپاش تراکتوری

برای خرید سم پاش های تراکتوری، میتوان نوع سوار شونده را معرفی کرد که در ایران رایج بوده و بازده بسیار بالایی به همراه دارد. و برای خرید انواع مختلف سمپاش های تراکتوری می بایست با کارخانه، جهت طراحی و ساخت این دستگاه ارتباط برقرار کرد تا با توجه به درخواست مشتری، مخزن، و ارتفاع بوم و دیگر تجهیزات را طراحی، ساخته، و تحویل مشتری دهد. البته که در کشور ایران به دلیل نا همواری مزارع اغلب بوم های ۸ متری مورد استفاده قرار می گیرد.که در کشور های خارجی متراج بوم به حدود ۴۰ متر می رسد.

خرید سمپاش

مثال :

راندمان سمپاشی با مخزن ۴۰۰ لیتری با بوم ۸ متری در شرایط کشور ما بین ۱۰ تا ۱۵ هکتار در روز می باشد. که اگر از بوم های بلندتر استفاده شود، لهیدگی محصول بر اثر برخورد لاستیک تراکتور به ۱/۵ کاهش می یابد.

نحوه خرید سمپاش

جهت خرید انواع مختلف سمپاش تراکتوری و دیگر نمونه ها می بایست با مدیران فروش مجموعه بزرگ بردیا ترید در از طریق سایت های اینترنتی ارتباط برقرار کرد،و به خریدی بسیار عالی دست یافت.

منبع : بردیا ابزار

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی
شماره موبایل: 09120774894
زهرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

2

2 پاسخ به “خرید سمپاش پشت تراکتوری بومدار”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *