خرید سم علف کش رانداپ

آنچه در این مقاله می خوانید...

علف کش رانداپلازم به ذکر است که،سم علف کشتذکر !خرید سم علف کشسفارش محصولمنبع : ادوات
خرید سم علف کش

خرید سم علف کش رانداپ در بین عمده کشاورزان و باغداران رونق بسیار زیادی به خود اختصاص داده است. آن هم به دلیل تاثیرات عالی که بعد از مصرف سم علف کش رانداپ بر جای می ماند. خرید سم علف کش بسیار قوی در بین کشاورزان به عنوان یکی از واجبات به شمار می آید، آن هم به دلیل انرزی که این آفت از گیاهان سلب می کند.

خرید سم علف کش

علف کش رانداپ

علف کش رانداپ از خانواده اسید فسفونیک (نمک ایزوپروپیل آمین) می باشد که برای کنترل کلیه گیاهان (نازک برگ و پهن برگ) که همان علف هرز نامیده می شود و طول عمر آنها یکساله و چند ساله بوده که در باغات و زمین های زراعی و غیر زراعی هستند مورد استفاده قرار می گیرد. و به صورت مایع قابل حل در آب فرموله می شود.

خرید سم علف کش
گیاه فوسیت و نمک های آن غیر قابل تبخیر بوده و در مقابل نور و هوا کاملا پایدار است.

لازم به ذکر است که،

رانداپ سریعاً بدون تغییر از بدن انسان دفع می شود و در بافت تجمع نمی کند، و برای انسان سمیت کمی دارد.

سم علف کش

سم علف کش ها در کل نوعی از آفت کش ها هستند که کار از بین بردن علف هاى هرز را به عهده دارند. از جمله پرکاربرد ترین علف کش ها در مزارع یا باغات می توان به گلایفوسیت اشاره کرد که عملکرد آن بصورت عمومی بوده، که پس از سبز شدن علف هرز مورد استفاده قرار می گیرد. ولی علف‌ کش‌هاى عمومى یا غیر انتخابى همانند گلایفوسیت، نسبت به کلیه گونه‌ها سمى هستند. این ترکیب از طریق قسمتهای سبز گیاه و برگها جذب شده و روی آنزیمهای مختلف تاثیر می گزارد و در تشکیل اسیدهای آمینه، و سایر ترکیبات شیمیایی گیاه ایجاد اختلال می کند.
خرید سم علف کش  خرید سم علف کش

تذکر !

علف کش ها هر چند قدرت این را دارند که سریع علف هاى زائد را از بین ببرند، اما در برخى موارد اگر اصولى و با نظارت متخصصان مورد استفاده قرار نگیرد سبب می شود تا گیاهان و دیگر موجودات صدمه ببینند.
خرید سم علف کش

خرید سم علف کش

خرید انواع مختلف سموم علف کش، با درجه کیفی بسیار بالا و قیمت های کاملا مناسب را می توان از طریق شرکت های پایه که توضیع و پخش در بین تمامی فروشگاه های سراسر کشور را انجام می دهند تهیه کرد تا تمامی سموم مورد نظر را بدون هیچ واسطه ای خریداری و در محل دریافت کرد. در ضمن تمامی مشاوره با دکتر گیاه پزشک در خصوص زمان، و مقدار مصرف تمامی سم ها کاملا رایگان می باشد، و جزو خدمات شرکت به شمار می آید. در این خصوص مجموعه بردیا به عنوان ارائه دهنده بهترین و مرغوب ترین انواع سموم کشاورزی توانسته با عرضه محصولاتی باکیفیت و کاملا استاندارد از کارخانجات مختلف محصولاتی با کیفیت جهانی را خدمت مشتریان عزیزز ارائه دهد لذا شما عزیزان میتوانید جهت آگاهی از قیمت آنلاین سم علف کش رانداپ آمریکایی ، سم علف کش کشتورزی و … به سایت مجموعه بردیا مراجعه نموده و پس از بررسی قیمت و کیفیت محصول مورد نظر خود آن را ثبت سفارش نمایید.

خرید سم علف کش

سفارش محصول

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید، یا فروش تمامی سموم، و دیگر تجهیزات { سم پاشها } مربوطه، می بغایست با مدیران فروش کمپانی بزرگ بردیاترید در سایت های اینترنتی ارتباط برقرار کرد.

منبع : ادوات

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی
شماره موبایل: 09179283195
زهرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *