خرید پد سلولزی در مصارف مرغداری

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید پد سلولزی مرغداری :پد سلولزی :خرید پد سلولزی :
خرید پد سلولزی

خرید پد سلولزی امروزه در مصارف مرغداری امری بدیعی به شمار می آید. به این منظور که وجود فن، و پد سلولزی در مصارف مرغداری سبب می شود تا فن مانند پره های کولر، و پد سلولزی نیز همانند پوشال آن کار تحویه هوا را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. که وجود این سیستم درون مرغداری امری بدیعی می باشد.

خرید پد سلولزی

خرید پد سلولزی مرغداری :

خرید پد سلولزی جهت مصارف مرغداری، سبب می شود تا در برخی از مناطق که هوای مطلوبی ندارند و در بسیاری از مواقع دمای هوا بسیار بالا می رود، و وجود دستگاه های خنک کننده و یا تهویه هوا، هزینه های بسیاری نیز با خود به همراه دارد. اما اگر در این مناطق تحویه های سالن سیستم پد سلولزی به کار برده شود. سبب می شود تا سرعت گرما به شدت پایین بیاید و در تمامی ساعات نیز هوای کاملا مطلوبی را در سالن مرغداری خود مشاهده کنیم.

خرید پد سلولزی

خرید پد سلولزی

که این به نوبه خود باعث افزایش کیفیت در روند پرورش طیور می شود. و از ورود بسیاری عوامل بیماری به داخل سالن جلو گیری به عمل می آید.

پد سلولزی :

پد سلولزی به این دلیل که آب زیادی را درون خود نگه می دارد خنک کنندگی بیشتری دارد. و سبب افت فشار شده که این امر مصرف برق را به شدت کاهش می دهد. و عمر طولانی تر به نسبت پوشال دارد،  و سیبستم آن به گونه ای طراحی شده که، از ورود باکتری و عوامل بیماریزا به داخل نیز جلو گیری می کند. و دی اکسید کربن را کاملا از محیط خارج می سازد. که تمامی این عوامل سبب رشد بیشتر جوجه ها شده، و ارتقاع سطح کیفی را نیز به همراه دارد.

خرید پد سلولزی

خرید پد سلولزی :

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید، و یا نحوه نسب سیستم پد سلولزی در مرغداری, گلخانه، و یا مراکز دیگر، می بایست با مهندسین زبده شرکت بزرگ بردیا ترید، از طریق سایت های اینترنتی مشورت به عمل آید، تا در ادامه به نتیجه مطلوبی دست پیدا کرد.

زهرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *