صادرات سمپاش تعادلی پشت تراکتوری جدید به عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت سمپاش پشت تراکتوری در تهرانسمپاش تراکتوری دست دوممعایب خرید سمپاش دسته دومخرید سمپاش پشت تراکتوری بوم دار دست دومقیمت قطعات و بوم سمپاش های پشت تراکتوری ۴۰۰ لیتری به بالا برای صادرات به عراققیمت صادراتی سمپاش بوم دار پشت تراکتوری شرکت درخشان
صادرات سمپاش تراکتوری

صادرات سمپاش تراکتوری تعادلی که نمونه های جدید آن طبق استاندارد های به روز اروپا تولید می شود به کشور عراق و دیگر کشور های متقاضی این دستگاه ها به صورت روز افزون در حال گسترش می باشد، و هر روز شاهد این مهم هستیم که کشورهای دیگر نیز نیاز خود را به تولید کنندگان ایرانی ارجاع می دهند.

صادرات سمپاش تراکتوری

قیمت سمپاش پشت تراکتوری در تهران

سمپاش­ها یکی از رایج‌ترین شیوه‌های مبارزه با آفات هستند. از میان سمپاش­ها، استفاده از سمپاش تراکتوری به دلیل یکنواختی در پاشش آفت کش ها و کاهش آلودگی های زیست محیطی، متداول تر از  سایر گونه های آن می باشد.

به دلیل افزایش قیمت این نوع سمپاش­ها به‌خصوص در ماه‌های اخیر، خرید دست دوم این نوع سمپاش­ها بیشتر شده است.

 صادرات سمپاش تراکتوری

سمپاش تراکتوری دست دوم

سؤال مهمی که قبل از خرید دستگاه دسته دوم ذهن خریدار را به سوی خود جلب می‌کند این است که آیا اساساً خرید جنس دسته دوم کار  درستی است؟

پاسخ به این سؤال روشن است.

تا یک سال و یا حتی چند ماه قبل خرید دستگاه سمپاش تراکتوری مقرون به‌صرفه نبود اما امروز با توجه به افزایش قیمت ارز و بالا رفتن قیمت ادوات کشاورزی، توان خرید مشتریان به شدت کاهش یافته است و همان دستگاه دسته دوم با قیمت بسیار بالاتر از حد معمول به فروش می‌رود.

صادرات سمپاش تراکتوری

معایب خرید سمپاش دسته دوم

شاید بتوان یکی از مهم‌ترین معایب خرید سمپاش دسته دوم را نداشتن  گارانتی دانست. اگر سمپاش دارای عیبی باشد تعویض و یا خرید قطعات آن با هزینه گزافی همراه خواهد بود.

از معایب دیگر خرید سمپاش تراکتوری دسته دوم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • احتمال آلوده شدن دستگاه به انواع آفات به مرور زمان
  • عدم مطابقت با فنّاوری‌های جدید
  • فرسوده شدن قطعات به مرور زمان ‌بر اثر استفاده مستمر

صادرات سمپاش تراکتوری

خرید سمپاش پشت تراکتوری بوم دار دست دوم

تنها مزیت خرید سمپاش دست دوم شاید قیمت آن باشد که به دلیل ارزان‌تر بودن خریدار را ترغیب به خرید محصول می‌کند. هرچند خرید سمپاش تراکتوری دست دوم می‌تواند با ریسک‌های زیادی همراه باشد، اما شما می‌توانید با مراجعه حضوری به مراکز خرید و فروش ادوات دسته دوم کشاورزی و یا سایت‌هایی که به این امر مشغول‌اند نسبت به بررسی و خرید محصول موردنظر با توجه به نوع مصرف اقدام کنید.

صادرات سمپاش تراکتوری

قیمت قطعات و بوم سمپاش های پشت تراکتوری ۴۰۰ لیتری به بالا برای صادرات به عراق

کشور عراق را می توان از جمله همسایگانی در ایران نام برد که در صنعت کشاورزی در حال رشد و ارتقاع سطح کیفی کار خود می باشد. به همین منظور روزانه نمونه های مختلفی از دستگاه های سمپاش تولید شده در ایران که طبق استاندارد های اروپائی می باشد در حال صادارت به این کشور و کشورهایی از قبیل افغانستان و عربستان و دیگر همسایگان می باشد.

به همین منظور قطعات و بوم این سمپاش ها به خصوص نمونه ۴۰۰ لیتری که از جمله پر کاربرد ترین نمونه های سمپاش می باشد، در این کشور مورد نیاز بوده و به سرعت پیشرفت کشاورزی این کشور ها کمک شایانی می کند.

صادرات سمپاش تراکتوری

قیمت صادراتی سمپاش بوم دار پشت تراکتوری شرکت درخشان

شرکت درخشان را می توان یکی از شرکت های به نام در عرصه طراحی و تولید نمونه های مختلف سمپاش معرفی کرد. این شرکت با قابلیت های به نامی که از خود برجای گذاشته توانسته است در بازار های کشور های همسایه نیز امتیازاتی را به نام خود ثبت، و در پرونده کاری خود قرار دهد.

صادرات نمونه های مختلفی از دستگاه های سمپاش تولید شده توسط این شرکت متقاضیان بسیاری را بر آن داشته تا با ارتباط گرفتن با مدیران فروش این شرکت و دیگر شرکت های قدر نیاز خود را به بهترین شکل ممکن پاسخگو باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص توئلید و عرضه نمونه های به روز سمپاش های تولید شده در ایران برای صادرات به بازار های جهانی، می توان با مدیران فروش این مجموعه ارتباط مستقیم برقرار کرد.

صادرات سمپاش تراکتوری

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی
شماره موبایل: 09120774894
زهرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *