فروشگاه تولید ادوات کشاورزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید ادواتادوات کشاورزی چیست ؟فروشگاه تولید ادواتسفارش دستگاه
فروشگاه ادوات کشاورزی

فروشگاه تولید ادوات کشاورزی در برخی از شهر های پر قدرت ایران به صورت مداوم در حال پیشرفت و گسترش در ساخت انواع مختلف ادوات، و دستگاه های به روز دنیا می باشند. که هر یک از این دستگاه ها باعث سهولت هر چه بیشتر کارهای کشاورزی از زمان بستر سازی تا هنگام برداشت محصولات می شوند. این فروشگاه ها ساخت و تولید ادوات کشاورزی را طبق درخواست متقاضیان اجرایی می کنند.

فروشگاه تولید ادوات

تولید ادوات

اولین گاو آهن فلزی در زمان ناصرالدین شاه قاجار به ایران وارد شد که برای اولین بار در ارومیه مورد استفاده قرار گرفت. و اولین تراکتوری که وارد ایران شد در سال

۱۳۰۸ و به دستور رضا شاه بود, که دانشجویان با طرز کار آن در مزارع آشنا شوند. و در سال ۱۳۳۱ سرآغاز ماشینی کردن کشاورزی ایران به شمار می آید. و در سال ۱۳۴۵ قرار دادی بین ایران و کشور رومانی بسته شد که طبق آن تعدادی تراکتور با قدرت ۴۰ و ۶۵ اسب بخار، به همراه دیسک، گاو آهن، دروگر، و بذرپاش و بسیاری تجهیزات و ادوات خریداری و در اختیار کشاورزان قرار داده شد.

فروشگاه تولید ادوات فروشگاه تولید ادوات

ادوات کشاورزی چیست ؟

به دستگاه های فاقد موتور گفته می شود که به شیوه های مختلف از جمله { کششی، سوار، و نیم سوار } بوده و به ماشین آلات کشاورزی متصل می شود تا به کمک آن عمل جا به جایی و عملیات لازمه زمین زراعی در زمان کاشت، داشت، و برداشت را با آن انجام داده شود.

فروشگاه تولید ادوات

فروشگاه تولید ادوات

فروشگاه های عرضه و تولید ادوات کشاورزی با جهش بسیار زیادی که در صنعت تولید، و واردات تمامی دستگاه های لازمه در دوره های کاشت، داشت، و برداشت از خود بر جای گذاشته سبب شده تا به مقدار قابل قبولی بتوان در مسیر کشورهای پر قدرت و جهان اول قدم برداشت و در این زمینه نامی از خود بر جای گذاشت. که در این راستا شهری مانند مشهد توان بسیار بالایی در این زمینه از خود بر جای گذاشته است.

فروشگاه تولید ادوات

سفارش دستگاه

جهت کسب اطاعات بیشتر در مورد نمونه های مختلف دستگاه و اطلاع از لیست قیمت، می بایست با مدیران فروش مجموعه بزرگ بردیا ترید ارتباط برقرار کرد.

زهرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *