فروش دانخوری | خریداران انواع مختلف آن در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

خریداران دانخوری در کشورعوامل موثر در قیمت گذاری دانخوری در کشوربازار بزرگ فروش دانخوری در تهرانتفاوت های انواع دانخوریلیست قیمت فروش دانخوری در کشور

فروش دانخوری امروزه در مراکز فروش این محصولات و نمایندگی های فعال در این عرصه صورت می گیرد. خریداران انواع مختلف آن در کشور، به پرورش انواع طیور از جمله مرغ، کبک، بلدرچین و … می پردازند که برای ادامه فعالیت خود به این محصولات نیاز مبرمی دارند. امروزه برای خرید راحت تر، می توان به سایت های فروش آنلاین نیز مراجعه و به تهیه محصول مورد نظر خود اقدام کرد. 

فروش دانخوری | خریداران انواع مختلف آن در کشور

خریداران دانخوری در کشور

خریداران دانخوری در کشوردانخوری به وسیله ای گفته می شود که با کمک آن می توان دانه های مورد استفاده طیور را در اختیار آنان گذاشت. دانخوری در ابعاد و اندازه های متفاوتی وجود دارند که مورد استفاده جوجه ها و طیور بالغ نیز می باشد.

خریداران دانخوری در کشور، آن دسته از پرورش دهندگان طیور هستند که برای صرفه جویی در مصرف دانه و جلوگیری از حیف و میل مواد غذایی از این محصول استفاده می کنند.

بعضی از پرورش دهندگان طیور برای صرفه جویی در هزینه خود به ساخت این محصول می پردازند و یا دنبال مراکزی هستند که با قیمت های کمتری بتوانند این محصول را خریداری نمایند.

بدین دلیل تولیدکنندگان دانخوری، سایت های فروش آنلاین را در اینترنت و فضای مجازی ایجاد کرده اند تا بتوانند با قیمت های مناسب، خرید این‌ محصول را به راحتی فراهم‌ کنند. این امر سرعت فروش را بیش از پیش افزایش داده است.

عوامل موثر در قیمت گذاری دانخوری در کشور

عوامل موثر در قیمت گذاری دانخوری در کشورعوامل موثر در قیمت گذاری دان خوری در کشور متعدد می باشد از جمله می توان به تعداد کارخانجات تولیدی این محصول، برند شناخته شده تولیدی و مواد اولیه مرغوب استفاده شده اشاره کرد که هر یک تاثیر بسزایی در روند قیمت گذاری داشته است.

تولیدکنندگان این‌ محصول می کوشند با استفاده از طرح های جذاب و زیبا در تولید این محصول، فروش بیشتری را نیز نصیب خود کنند.

دانخوری جوجه یکروزه را می توان در کمترین قیمت از کارخانجات این محصول و یا نمایندگی های فروش آنان تهیه کرد.

بازار بزرگ فروش دانخوری در تهران

بازار بزرگ فروش دانخوری در تهرانبازار بزرگ فروش دانخوری در تهران، دارای انواع این محصول در ابعاد و رنگ های متفاوت می باشد که بسیاری از خریداران‌ تهرانی برای تهیه آن، به این مراکز مراجعه می کنند.

بسیاری از مراکز فروش علاوه بر فروش محصولات جدید، به فروش لوازم دست دوم پرورش طیور نیز می پردازند. در این مراکز می توان به فروش دانخوری زنجیری دست دوم نیز اشاره کرد. لوازم دست دوم را پرورش دهندگانی که اقدام به جمع آوری فعالیت خود دارند به این مراکز آورده و می فروشند.

تفاوت های انواع دانخوری

تفاوت های انواع دانخوریدانخوری های موجود در مراکز فروش تفاوت هایی در ابعاد و شکل و طرح نیز دارند. از جمله تفاوت های انواع دانخوری می توان به سنسور دانخوری اشاره کرد. این سنسور ها کمک شایانی به پرورش دهندگان‌طیور می کنند چرا که با کاهش میزان دانه و مواد غذایی موجود در دانخوری، هشدار می دهند تا به شارژ مجدد دانه بپردازند‌.

بیشتر خریداران امروزه از دانخوری های پیشرفته یاد شده استفاده می کنند که طبیعتا قیمت بالاتری را دارا می باشند.

لیست قیمت فروش دانخوری در کشور

لیست قیمت فروش دانخوری در کشوربرای اطلاع از لیست قیمت فروش دانخوری در کشور می توان به سایت های فروش آنلاین فعال در این عرصه مراجعه کرد. در این سایت ها به قیمت سینی دانخوری جوجه، قیمت دانخوری تراف و … اشاره شده است.

تولیدکنندگان این محصول برای عرضه و تقاضای بیشتر محصولات خود، نمایندگی هایی را در سراسر کشور دایر کرده اند تا بتوانند با پرسنل آشنا به فروش و دارای روابط عمومی بالا به فروش این محصولات بپردازند و رقابتی سالمی را نیز داشته باشند. این نمایندگی ها برای خریداران عمده شرایط فروش ویژه ای را در نظر می گیرند که از جمله می توان به خرید نقدی همراه تخفیفات استثنایی و خرید تسهیلاتی اشاره داشت. برای مشتریان شهرستانی نیز ارسال رایگان می تواند بهترین و کم هزینه ترین راه برای خرید لوازم مورد نیاز پرورش دهندگان طیور باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی
شماره موبایل: 09120774681
زهرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *