فروش سمپاش فرغونی دست دوم

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش سمپاش فرغونیتوضیحات :سمپاش دست دوممنبع : ابزار کشت
فروش سمپاش

فروش سمپاش فرغونی با مخازنی از جنس پلی اتیلن در حجم های مختلف، و نوع کارایی، و قدرت موتور کاملا متفاوت، ساخت کشور های پر قدرت، به صورت دست دوم و یا نو برای خرید عموم متقاضیان در بازار موجود می باشد. که وجود نمونه دست دوم آن در بازار سبب شده تا متقاضیان بسشتری اقدام به خرید دستگاه سمپاش فرغونی کنند.

فروش سمپاش

فروش سمپاش فرغونی

این نمونه از دستگاه به دلیل طراحی که در ساخت آن صورت گرفته سبب شده تا بسیاری از باغداران و زمین داران این دستگاه را مورد استفاده قرار دهند. به این دلیل که به نسبت سمپاش کوله ای مقدار چند برابری سم درون مخزنش جای می گیرد و با توجه به این حجم مایع یک دستگاه کشنده مانند تراکتور دیگر مورد نیاز نیست. و در اکثر مناطق ناهموار نیز می توان از این نمونه سمپاش نهایت بهره بری را داشت.

توضیحات :

  • موتور طرح هوندا ۱۷۰F
  • پمپ سه پیستونی
  • مخزن ۱۰۰ لیتری دو طبقه
  • لارنس با شاک ترکیه
  • شیلنگ ۵۰ یاردی، کره ای پانافلکس

فروش سمپاش

تمامکی این خصوصیات سبب شده تا این نمونه از سمپاش خود را از دیگر اعضای خانواده سمپاش ها جدا کند و در پله کانی بالاتر قرار گیرد.

سمپاش دست دوم

در بسیاری از موارد دیده شده که بسیاری از زارعین با اینکه احتیاج زیادی به سمپاش دارند، اما توان خریداری این دستگاه ها را ندارند. که وجود انواع مختلف سمپاش های دست دوم در بازار سبب شده تا درصد بالایی از این افراد بتوانند با قیمتی بسیار عالی با توجه به نمونه نو، دستگاه سمپاشی را خریداری کنند. در این خصوص مجموعه بردیا به عنوان ارائه کننده برترین و بهترین سمپاش های کشاورزی و سایر تجهیزات توانسته است با شناسایی نیاز کشاورزان و باغداران به سمپاش ها و دستگاه های دست دوم اقدام به عرضه این سری از محصولات نیز نماید لذا این مجموعه اقدام به فروش سمپاش فرغونی ۱۰۰ لیتری دست دوم و نو ، سمپاش های کوچک و … خریداران و مشتریان را در جهت استفاده این تجهیزات یاری نموده و این محصولات را با قیمت کمتری به این عزیزان عرضه نماید.

فروش سمپاش

منبع : ابزار کشت

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی
شماره موبایل: 09120774894
زهرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

2

2 پاسخ به “فروش سمپاش فرغونی دست دوم”

  1. سلام وقت بخیر سمپاش صد لیتری دست دوم می خوام لطف کنید قیمت را برام اعلان کنید ممنونم

    • شماره همراه: ۰۹۳۹۶۷۰۹۸۶۲
  2. سلام لطفا قیمت سمپاش دست دوم برام بفرستید ممنون میشم

    • شماره همراه: ۰۹۳۶۰۵۷۵۱۱۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *