فروش سمپاش فرغونی ۱۰۰ لیتری دست دوم و نو

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی سمپاش ۱۰۰ لیتر فرغونی با تمام تجهیزاتقیمت دستگاه سمپاش فرغونی ۱۰۰ لیتری بنزینی و برقیفروش سمپاش فرغونیقابلیت های انواع سمپاش ۱۰۰ لیتریقیمت انواع سمپاش موتوری چرخدار نو و دست دومسمپاش فرغونی ۱۰۰ لیتری دست دو بخریم یا نو؟سمپاش 100 لیتر بنزینیفروش ارزان قیمت سمپاش پشت تراکتوریقیمت درب کارخانه سمپاش فرغونی ۲۰۰ لیتریقیمت فروش سمپاش زنبه ای در انواع مختلف نو و دست دومخرید و قیمت سمپاش فرغونی برقی ۱۰۰ لیتریانواع سمپاش فرغونی +برقی و بنزینی|قیمت ۱۴۰۲
فروش سمپاش فرغونی

فروش سمپاش فرغونی با مخزن های پلی اتیلن ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۵۰، و ۲۰۰ لیتری در نمونه های دست دوم و نو در بازار جهت سهولت هر چه بیشتر زارعین در زمان پاشش مزارع، یا باغات، موجود می باشد.

فروش انواع مختلف این سمپاش ها با موتورهای ایتالیایی، ترک، چین و تایوان سبب گرایش متقاضیان زیادی به این نمونه از دستگاه سمپاش شده است.

در حال حاضر فروش سمپاش فرغونی در انواع مختلف، و دیگر سمپاش ها سبب شده تا متقاضیان بی شماری در بین زارعین به این نمونه از دستگاه ها گرایش پیدا کنند، و در برخی مواقع نیز دیده شده که در مراکز کارواش، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی نیز این نمونه را مورد استفاده قرار داده اند.

مجموعه بردیا تحت عنوان فروشگاه خرید سمپاش فرغونی دست دوم و نو ، سمپاش پشت تراکتوری و … تمامی محصولات خود را با ضمانت فروش به خریدارن گرامی ارائه میدهد تا این عزیزان نگرانی از بابت کارکرد دستگاه مورد نظر خود نداشته باشند.

سمپاش 100 لیتری

معرفی سمپاش ۱۰۰ لیتر فرغونی با تمام تجهیزات

سمپاش ۱۰۰ لیتر فرغونی، با دو مدل بنزینی و برقی عرضه و پخش میشود.

سمپاش ۱۰۰ لیتر بنزینی بهترین گزینه برای سمپاشی زمین هایی با وسعت کم است.

 

 

قیمت دستگاه سمپاش فرغونی ۱۰۰ لیتری بنزینی و برقی

قیمت فروش سمپاش فرغونی با توجه به شاصی، مخزن، موتور و پمپ آن مشخص می شود که این تجهیزات در نمونه های تولید شده متغییر می باشد.

چرا که در برخی از دستگاه های تولید شده نیاز می باشد تا پمپ و موتور قویتری به کار گرفته شود، که این امر سبب افزایش یا کاهش قیمت می شود که در شرایط خاص می توان از دو نمونه برقی و بنزینی بهره برد.

در ادامه همین بحث به نمونه ها و قیمت های مختلفی از این دستگاه اشاره خواهیم داشت.

  • دستگاه سمپاش فرغونی ۱۰۰ لیتری با موتور بنزینی که همگی با پمپ های پیستونی ۲۲ بار شروع شده و تا پیستونی ۴۵ بار فشار ادامه خواهد یافت. قیمت این دستگاه های پیستونی از حدود ۲۷۰۰۰۰۰ هزار تومان شروع شده و تا مرز ۵۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان نیز ادامه خواهد داشت، که با توجه به قدرت پمپ آن موتور دستگاه نیز تغییر می کند.

 

  • دستگاه سمپاش فرغونی ۱۰۰ با پمپ لوشانگ ۳۰ تایوان بوده که طبق مراحل ذکر شده با کم و زیاد شدن قدرت پمپ قدرت موتور نیز تغییر می کند. قیمت این نمونه سمپاش از حدود ۳۵۰۰۰۰۰ هزار شروع شده و تا مرز ۷۰۰۰۰۰۰ میلیون نیز ادامه خواهد داشد.

 

  • دستگاه سمپاش فرغونی ۱۰۰ لیتری با موتور برقی بوده که این نمونه از سمپاش برای مناطقی که برق را در دسترس داشته باشند مورد استفاده قرار می گیرد. در این راستا قیمت نمونه برقی با بنزینی آ چیزی در حدود ۱۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان اختلاف پیدا می کند. برای مثال سمپاش انتخابی با هر نمونه پمپی که باشد اگر نمونه بنزینی آن ۲۷۰۰۰۰۰ باشد نمونه برقی آن با همان تجهیزات چیزی در حدود ۳۷۰۰۰۰۰ می باشد.

سمپاش 100 لیتری

❌ تذکر :

قیمت های ذکر شده در بالا تماما به صورت مستقیم از درب کارخانه می باشد و اختلافی در حدود ۱۵ الی ۲۰ درصد با بازار را دارا می باشد، و با توجه به نوسانات عرض و بازار امکان تغییر نیز وجود دارد.

پس می بایست در ابتدا از مدیران فروش مجموعه، استعلام قیمت را جویا شوید.

فروش سمپاش فرغونی

فروش سمپاش فرغونی

فروش این نمونه از سمپاش به عنوان یک گزینه مناسب برای سمپاشی، و یا محلول پاشی، در اغلب باغات متراکم و یا میوه، گلخانه، مراکز دامداری، و بسیاری از مرغداریها صورت می پذیرد.

در بسیاری از مناطق کوهستانی، و یا صعب العبور کاربرد بسیاری به نسبت دیگر نمونه ها دارد.

آن هم به دلیل حمل و نقل راحتی که این دستگاه دارد.

این دستگاه به دلیل چرخ هایی که در زیر شاسی آن قرار داده شده کار را تا حد بسیار زیادی برای کشاورز آسان می کند و این امکان را برای باغدار یا مزرعه دار به وجود می آورد تا مخزن ۱۰۰ لیتری که حاوی مایع سم یا دیگر محلول های دیگر می باشد را به راحتی در یک مسیر طولانی حمل و در هر نقطه ای که مورد تائید باشد اسکان دهد.

در حالتی دیگر پمپ و موتوری که بر روی این دستگاه مستقر شده است، از قدرت بسیار بالایی برخوردار می باشد که این امکان را برای زارع به وجود می آورد.

تا جهت پاشش از شیلنگ های ۵۰ و یا ۱۰۰ متری نیز بهره ببرد، که این قابلیت در بین دیگر نمونه های سمپاش در حجم کم بسیار شاخص می باشد.

این امکان را برای فرد پاشنده سم به وجود می آورد تا به تنهایی سطح زیادی از باغ یا مزرعه را سم پاشی کند.

قابلیت های انواع سمپاش ۱۰۰ لیتری

فروش سمپاش فرغونی به دلیل داشتن چرخ که به واسطه آن می توان به راحتی در بین درختان حرکت کرد در بین کشاورزان از طرفداری خاصی برخوردار می باشد. این نمونه سمپاش دارای یک مخزن ۱۰۰ لیتری بر روی شاسی بوده. می توان گفت این نمونه سمپاش جزو پر مصرف ترین مدل موتوری چرخدار می باشد.

که با توجه به نوع موتور، و اصلی بودن آن قیمتش مشخص می شود.

به طور کلی سمپاش های فرغونی با دو مدل بنزینی، و برقی در بازار موجود می باشد. این نمونه از دستگاه قابلیت هایی را دارا می باشد که در ادامه به تعدادی از آنها جهت اطلاعات بیشتر اشاره خواهیم کرد. تا در زمان انتخاب به راحتی بتوان نمونه مورد نظر را در اختیار گرفت.

  • دارای موتورهایی با دور پایین بوده که عمل کاهش اصطحکاک در موتور و افزایش قدرت را نیز به همراه دارد.
  • مجهز به پمپ پیستونی بوده.
  • دارای مخزن پلی اتیلن می باشد که در برابر سموم شیمیایی کاملا مقاوم می باشد.
  • دارای سیستم شیلنگ جمع کن بوده.

سمپاش 100 لیتر بنزینی

قیمت انواع سمپاش موتوری چرخدار نو و دست دوم

سمپاش های موتوری و چرخ دار در حالت های متفاوتی تولید، و یا واردات آن صورت می گیرد، و به بازار عرضه می شود، که هر یک با توجه به کشور سازنده آن قیمتی را به خود اختصاص می دهد، چرا که هر کشوری سطح کیفی خاص خود را دارا می باشد و با شاخصه های معینی این روند طراحی و تولید را به عرصه نمایش و بهره وری گذاشته است.

حال اگر برخی از دستگاه های مورد تائید از جانب ما با قیمت های برخوردا بود، می توان نمونه های دست دوم را خریداری و به کار گرفت.

اگر در بحث قیمت بخواهیم اشاره ای داشته باشیم به نمونه های مختلف، می توان برای مثال دستگاه پیستونی ۴۵ بار گرید یک چین را معرفی کرد که با موتور طرح هندا و شاسی از فولاد و مخزن کاملا پلی اتیلن به همرا قرقره و ۵۰ یارد شیلنگ ۸/۵ که در خروجی آن لانس ترک قرار گرفته با قیمتی در حدود ۳۸۰۰۰۰۰ می باشد، اگر نمونه دست دوم آن را خریداری کنیم می توان همان دستگاه را با قیمتی در حدود ۲۹۰۰۰۰۰ خریداری کرذ.

فروش سمپاش فرغونی

تمامی این عوامل بستگی دارد به اینکه نیازهای خود را به یک مرجع معتبر ارجاع داد که در این راستا بهترین گذینه کارخانجات طراح و سازنده آن می باشد.

چرا که این مراکز نمونه های مختلفی از سمپاش را در اختیار دارند و با ارجاع دادن سوالات و یا پیشنهادات خودمان به این کارخانجات با لیستی از پیشنهادات رو به رو خواهیم شد که همه در راستای هزینه پیشنهادی ما یوده و در برخی موارد نیز این امکان وجود دارد که کارخانه محصولات خود را به معرض فروش ویژه گذاشته، در حالت عادی قیمت محصولات کارخانه از بازار پائین تر می باشد، اگر در شرایط فروش ویژ نیز قرار بگیرد بصورت کلی شرایط اثتثنایی خرید برای ما پدید آمده که بتوان از آن نهایت بهره را برد.

فروش سمپاش فرغونی

سمپاش فرغونی ۱۰۰ لیتری دست دو بخریم یا نو؟

عده ای از مزرعه داران و یا باغدارانی که با دستگاه سمپاش سر و کار دارند، بر این باورند که اگر سمپاش دست دو خرید کنند، از نظر هزینه بسیار به صرفه تر است.

اما باید به شما بگوییم که این باور غلط است و خرید سمپاش دست دو نه تنها هزینه های شما را دو برابر میکند، بلکه از کیفیت سمپاش نیز میکاهد.

در این قسمت شما عزیزان را مزایای خرید سمپاش نو و معایب استفاده از سمپاش دست دو مطلع میکنیم.

✅ مزایای خرید سمپاش نو چیست؟

در ابتدا باید بگوییم، هنگامی که شما اقدام به خرید سمپاش جدید و دست اول میکنید، در واقع سرمایه گذاری برای ادوات خود انجام میدهید.

به این صورت که شما سمپاش نو را که تهیه میکنید، از اجزا و قطعات دست اول، بدون آنکه آسیب و یا قدیمی شده باشد، تولید شده است.

سمپاش جدید دارای گارانتی و ضمانت است و به هنگام خرابی و آسیب دیدگی شما میتوانید با دفتر فروش کارخانه ارتباط بگیرید و مشکل را حل نمایید.

❌ اما معایب خرید سمپاش دست دو چیست؟

در این باره باید بگوییم که سمپاش دست دو صرفه ی اقتصادی ندارد.

بدین صورت که شما هزینه ای که بابت خرید سمپاش دست دو میدهید، خیلی بیشتر از سمپاش جدید است.

سمپاش دست دو گارانتی و ضمات ندارد و هزینه های تعمیرات آن بسیار گزاف است.

شما عزیزان برای هر بار تعمیر سمپاش دست دو، ناچار به پرداخت هزینه های زیادی هستید، در صورتی که شما با خرید یک سمپاش نو دیگر نیاز به هزینه های جانبی تعمیرات ندارید.

سمپاش 100 لیتر بنزینی

فروش ارزان قیمت سمپاش پشت تراکتوری

در حال حاظر شرکت های بسیاری در سراسر کشور اقدام به تولید و عرضه نمونه های مختلفی از سمپاش به بازار کرده اند که در این راستا هر یک با طراحی های مختلفی تولید می شود.

در کنار تمامی این موارد نمونه های مختلفی به صورت وارداتی در کشور عرضه شده، حال جای بسی تامل دارد که آیا تمامی نمونه های موجود در بازار همگی طبق استاندارد های جهانی و یا اروپائی تولید شده است.

در این باره سوال پیش می آید که استاندارد های جهانی و اروپائی چه تاثیراتی را بر روی دستگاه های سمپاش پشت تراکتوری دارد ؟

فروش سمپاش فرغونی

زمانی که یک دستگاه سمپاش پشت تراکتوری با توجه به معیار و استاندارد ها ساخته شود در صورت خرابی برخی از قطعه ها به راحتی می توان قطعه مورد نظر را از نمایندگی های مجاز تهیه کرد.

ولی اگر این کار صورت نپذیرد در صورت خرابی دستگاه می بایست همان تراشکار و یا سازنده را پیدا کرد تا مجددا قطعه مورد نظر را بسازد و در اختیار ما قرار دهد.

اگر با نیم نگاهی از بیرون به این قضیه نگاه کنیم به وضوع مشاهده خواهیم کرد که در زمان خرید یک سری نکات ریز هستند که ما را در خرید بهترین دستگاه یاری می کنند.

ولی اگر به این نکات توجه نکنیم در آینده ای نچندان دور مشکلاتی را برای ما به همراه خواهد داشت که بعضآ به واسطه این مشکل می بایست دستگاه خریداری شده را با قیمتی ناچیز به معرض فروش بگذاریم، و یا به کلی از استفاده آن دست بکشیم.

فروش سمپاش فرغونی

قیمت درب کارخانه سمپاش فرغونی ۲۰۰ لیتری

قیمت فروش سمپاش فرغونی ۲۰۰ لیتری به صورت کلی با نمونه ۱۰۰ لیتری آن کالا متفاوت می باشد.

به این دلیل که نمونه ۲۰۰ لیتری به خاطر حجم بالای مخزن نیاز به یک شاسی قویتری دارد که در طی مراحل مختلف توان نگهداری مخزن و دیگر تجهیزات سوار شده بر روی آن را داشته باشد.

در حالت دیگر اینکه نیاز به پمپ و موتور قویتری بوده تا در صورت استفاده مکرر از آن، فشار بار وارد شده را کاملا تحمل کرده و بازدهی خوبی را داشته باشد. و به همین منظور این دستگاه را در حالت ۳ چرخ طراحی کرده تا هدایت آن به راحتی صورت پذیرد.

فروش سمپاش فرغونی

حال با تمام این تفاسیر ذکر شده می بایست قیمت مصوب شده برای این دستگاه به اندازه ای باشد که متقاضیان خرید آن به راحتی بتوانند خرید آن را اجرائی کنند.

اما در بازار با نوسانات شدید قیمتی آن رو به رو هستیم و گاها دیده شده که این دستگاه تا حدود ۷۵۰۰۰۰۰ یا ۸۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان نیز قیمت گذاری شده است.

اما اگر این تقاضا به صورت مستقیم به کارخانه ارجاع داده شود، این مشکل به کلی رفع و با قیمتی کاملا مناسب نمونه درخواستی را خریداری خواهیم کرد و از خدمات و مزایای ویژه شرکت سازنده آن هم بهرمند می شویم.

فروش سمپاش فرغونی

قیمت فروش سمپاش زنبه ای در انواع مختلف نو و دست دوم

در تمامی موارد به نمونه های مختلفی از سمپاش ها اشاره کردیم که هر یک با دارا بودن تجهیزات و مخازن خاص خود شرایطی را برای ما و مزرعه ما پدیدار می کردند.

اما در کنار تمامی موارد ذکر شده نمونه ای نیز قابل اهمیت می باشد که تمامی شرایط های ذکر شده را دارا می باشد، ولی در طراحی آن مخزن قرار نگرفته است.

این شاخصه سبب متمایز ساختن سمپاش های زنبه ای به نسبت دیگر موارد ذکر شده میشود.

این سمپاش به گونه ای طراحی شده که موتور، پمپ، قرقره، شیلنگ، و لانس همگی بر روی یک شاسی قرار گرفته که بتوان جا به جایی آن را در مناطق مختلف محقق کرد.

در باغ ها و یا زمین های وسیع و یا مرتفع بتوان از آن به راحتی بهره برد و روش کار این دستگاه به گونه ای می باشد که قسمت ورودی به پمپ را می توان درون یک مخزن معین یا استخر یا مخازن بزرگتر قرار داد تا مایع مورد نظر را از آنجا مکش کند.

مابقی مراحل پاشش آن نیز مانند سمپاش های دیگر می باشد، که برای مثال می توان کارآیی آن را بیشتر به نمونه فرغونی تشبیه کرد.

فروش سمپاش فرغونی

قیمت این دستگاه با توجه به کشور سازنده آن متغییر می باشد.

پمپ های طراحی شده در سمپاش های زنبه ای اغلب از جنس لوشانگ تایوان بودi که بار فشار در هر کدام متفاوت می باشد.

پمپ های این دستگاه نیز بر گرفته از مدل های طرح هندا، کاوازاکی، سوزوکی و غیره می باشند.

با نوجه به نوع پمپ و موتور آن از قیمتی در حدود ۲۵۰۰۰۰۰ شروع شده و تا مرز ۷۰۰۰۰۰۰میلیون تومان نیز ادامه دارد، و با توجه به تجهیزات مرتبط همرا نیز قیمت آن مجددا تغییر می کند.

لازم به ذکر است امکان کاهش یا افزایش قیمت ها در شرایط مختلف اقتصادی وجود دارد.

فروش سمپاش فرغونی

حال اگر فردی نیاز به دستگاه سمپاش زنبه ای داشته باشد ولی پرداخت قیمت آن برایش مقدور نباشد، می تواند با ارتباط گرفتن با مدیران فروش توانمند مجموعه کشت و صنعت بردیا نمونه های دست دوم این دستگاه را با بهترین قیمت ممکنه خریداری کند و یا در غیر این صورت با هماهنگی های لازمه در زمان قرار گرفتن این دستگاه با شرایط فروش ویژه اقدام به تامین آن کردن، که این به نوبه خود بار سنگینی را در بحث هزینه ها از دوش زارعین بر می دارد.

خرید و قیمت سمپاش فرغونی برقی ۱۰۰ لیتری

کشاورزی دنیای بزرگی دارد که تنها یک قسمت آن مربوط به ادوات و ابزارآلات کشاورزی میشود.

یک قسمت از این ادوات کشاورزی شامل ماشین آلاتی به نام سمپاش می باشد.

سمپاش انواع مختلفی دارد که سمپاش فرغونی نمونه ی پرکاربرد و کوچک آن میباشد.

وظیفه ی اصلی سمپاش، محلول پاشی درختان و مزارع میباشد تا از گزند هرگونه بیماری و آفات در امان باشد.

علت نامگذاری سمپاش فرغونی این است که شاسی آن به شکل فرغون است و تمامی اجزای تشکیل دهنده ی سمپاش بر روی آن قرار میگیرد.

سمپاش فرغونی بر دو دسته تقسیم میشود.

  • برقی
  • بنزینی

سمپاش برقی از نظر قدرت و توان پاشش، بسیار پرقدرت تر از سمپاش بنزینی عمل میکند.

اجزای تشکیل دهنده ی سمپاش برقی، شامل پمپ، الکتروموتور برقی که شامل ۳ اسب بخار است و از قدرت بالایی یرخوردار است.

برای عزیزانی که قصد تهیه ی سمپاش برقی را دارند، باید این گونه بگوییم که سمپاش برقی امکان اینکه سیم پیچی آن تکفاز یا سه فاز باشد، به سفارش خود فرد صورت میگیرد.

سمپاش 100 لیتر بنزینی

انواع سمپاش فرغونی +برقی و بنزینی|قیمت ۱۴۰۲

سمپاش فروغونی در دو نوع بنزینی و برقی تقسیم بندی میشود.
سمپاش بنزینی ساخته شده از پمپ، موتور میباشد که بر روی شاسی نصب شده است.
سمپاش بنزینی با نوع سوختی که با آن کار میکند، بهترین گزینه برای سمپاش های زمین زراعی با وسعت کم و یا باغچه های خانگی میباشد.
زیرا سوخت بنزین به راحتی فراهم میشود و کار سمپاشی به تاخیر نمیفتد.
با قابلیت هایی که سمپاش بنزینی دارد، به مراتب برای ضدعفونی کردن سالن های مرغداری، گلخانه و همچینین یک سری از کارخانجات استفاده میشود.
سمپاش بنزینی به دلیل مختلط بودن بنزین و روغن درون باک به آن دو زمانه هم نیز میگویند.

سمپاش برقی هم همانند، سمپاس بنزینی دارای یک مخزن ۱۰۰ لیتری است که بر روی شاسی قرار میگیرد.

سمپاش ۱۰۰ لتر برقی، از آن جهت که حمل و نقل با آن بسیار آسان است، بهترین گزینه برای محلول پاشی محسوب میشود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی
شماره موبایل: 09120774894
زهرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

69

69 پاسخ به “فروش سمپاش فرغونی ۱۰۰ لیتری دست دوم و نو”

  1. سلام واقعا توضیحاتی که دادین باعث شد که بتوانم راحت تر خرید کنم، پایدار باشید

    • شماره همراه: 09191592152
  2. ممنونم ازراهنمایی هاتون دستتون دردنکنه عالی بود فقط ابعاد یافاصله ی بین چرخ ها چقدر است ممنون میشم راهنمایی کنید

    • شماره همراه: ۰۹۱۶۷۲۳۱۷۸۶
  3. سلام.
    ممنون از توضیحاتتون خیلی راضی بودم بازم تشکررررررررررررر.

    • شماره همراه: ۰۹۱۱۱۲۹۹۲۷۱
  4. سلام یه سمپاش فرغونی ۱۰۰لیتری میخوام که جمع کن شیلنگ داشته باشه قیمتش چیه وبه ساری ارسال دارید؟ با تشکر

    • شماره همراه: ۰۹۱۱۹۶۰۴۰۱۰
  5. من در شهرستان کهنوج درجنوب کرمان فروشگاه دارم خوشحال میشم با شما همکاری داشته باشیم

    • شماره همراه: ۰۹۱۳۳۴۹۱۲۷۴
  6. سلام سمپاش فرغونی ۲۰۰ لیتری موجود دارید؟؟
    یکی از همکارا از شما خرید کردن خیلی راضی بودن خواستم سفارش بدم

    • سلام سمپاش ۱۰۰ لیتر بنزینی بهترین گزینه برای سمپاشی زمین هایی با وسعت کم است. من از این سم پاش برای باغجه و زمینی کوچکی که دارم استفاده میکنم

      • سلام بنده در زمینه تجهیزات کشاورزی فعالیت دارم و با شما همکاری می کنم و همیشه از خرید راضی بودم…

        • سلام وقت بخیر یه مغازه صد متری دارم میخوام دستگاه و تجهیزات سم پاشی بزنم چون شهر ما کشاورزی زیاد هست و تقاضای این دستگاه خیلی خوبه میشه منو راهنمایی کنید ؟

          • سلام روزتون بخیر
            نحوه ثبت سفارش و ارسال بارتون به شهر تهران چه صورت هست؟ امکان بازدید حضوری هم دارید؟

            • سلام
              سمپاش فرغونی ۲۰۰ لیتری موجود هست؟
              گارانتی هم دارن؟
              قیمتش با تجهیزات کامل چند هست؟

              • سلام دستگاه سمپاش پشت تراکتوری ایتالیای اگر خرید داشته باشیم آیا گارانتی هم دارد وقطعا این دستگاه در ایران هم یافت میشود

                • محصولاتتون از کجا برامون ارسال میشه؟ من خیلی دوست دارم ازتون خرید کنم منتهی راه اگر خیلی طولانی باشه میترسم محصولم اسیب ببینه.

                  • سلام تشکر میکنم ازمجموعه شما که در راهنمایی ومشاوره حوصله به خرج می‌دهید پیگیری خوبی دارید وقیمت سمپاش های شما واقعا ازهمه جا ارزان‌تر مقرون به صرفه تر هستن

                    • سلام سمپاش فرغونی بنزینی صدلیتری رو ازمجموعه بردیا صنعت خریدم ازکاراییش راضی هستم وممنون

                      • سلام و خسته نباشید
                        مدل ۱۰۰ لیتری موتوژن تبریز چند قیمت هست ؟
                        چه مدت بعد از سفارش به دستمون میرسه ؟
                        همدان هم نمایندگی دارید ؟

                          • سلام ارسال سمپاش بین ۵ الی۷ روز کاری، به دست شما میرسه.
                            برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناس مجموعه ارتباط بگیرید.
                            ۰۹۱۷۹۲۸۳۱۹۵

                          دیدگاهتان را بنویسید

                          نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *