لوازم مرغداری | حراجی انواع مختلف آن در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

حراجی لوازم مرغداری در کشورصادرات لوازم مرغداریبازرگانی فروش لوازم مرغدارینمایندگی فروش لوازم مرغداری در کشورتهیه لوازم مرغداری به قیمت ارزان در کشور

افرادى که در زمینه مرغدارى فعالیت مى کنند مى دانند که لوازم مرغداری قیمت بسیار بالایى دارد و تعداد آن خیلى زیاد است به همین دلیل حراجى انواع مختلف آن در کشور با استقبال بسیار زیادى از سوى این افراد همراه است. چون که مى توانند در حراجى ها این لوازم را با قیمت مناسب خریدارى نمایند و با پرداخت مبلغ کمتر کل لوازم مورد نیاز را دریافت کنند. حتما در هنگام خرید این لوازم به مهر استاندارد که روى بدنه آن ها زده مى شود  توجه نمایید به دلیل این که آلوده بودن این لوازم امکان دارد هزینه و خسارات زیادى را به مرغداران بزنند.

لوازم مرغداری | حراجی انواع مختلف آن در کشور

حراجی لوازم مرغداری در کشور

حراجی لوازم مرغداری در کشورهمان طور که در بالا هم اشاره شد تولیدکنندگان برای این که بتوانند به مرغداران کمک بکنند در برخى از ماه هاى سال حراجى لوازم مرغدارى در کشور را مى زنند تا جلوگیرى کنند از، از بین رفتن دسته جمعى مرغ ها و جوجه ها و این گونه خسارات را به حداقل برسانند.

البته بعضى از فروشندگان لوازم مرغدارى نیز براى کمک به اقتصاد کشور در این زمینه فروش لوازم مرغداری دست دوم را انجام مى دهند تا مرغدارانى که سرمایه اولیه ى زیادى ندارند بتوانند همه ى این لوازم مهم و ضرورى را با هزینه کمتر تهیه و استفاده نمایند.

صادرات لوازم مرغداری

صادرات لوازم مرغداریایران به دلیل این که توانسته است لوازم مرغدارى با کیفیت را تولید نماید کشور هاى اطراف از این لوازم استقبال کرده اید و این راهى شده است تا صادرات لوازم مرغدارى رونق بسیار زیادى را به خود بگیرد.

از بین لوازم مرغدارى که صادرات آن در کشور آغاز شده است مى توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آب خورى
  • دانه خورى
  • پرکن صنعتى
  • سیستم انتقال دان
  • لامپ حرارتى

به دلیل اینکه این لوازم جزو وسایل مورد نیاز مرغداری خانگی نیز مى باشد اکثر افرادى که حتى مرغدارى خانگى دارند باید این لوازم را تهیه نمایند.

بازرگانی فروش لوازم مرغداری

بازرگانی فروش لوازم مرغداریدر بازرگانى فروش لوازم مرغدارى انواع لوازم مرغدارى که مورد نیاز ابتدایى ترین و کوچک ترین مرغدارى است تا مجهز ترین و بزرگترین آن ها انجام مى شود.

به دلیل این که لوازم مرغدارى خیلى زیاد هستند و انتقال آن از تهران به شهر هاى مختلف مشکل است در اکثر شهر ها نمایندگى فروش و تجهیزات لوازم مرغدارى وجود دارد تا مرغداران بتوانند به راحتى جنس و کیفیت این لوازم را ببینند و بعد خریدشان را انجام بدهند.

به دلیل اینکه انتقال میکروب در مرغدارى ها خیلى خطرناک است حتما باید این لوازم را از مکان هایى خرید نمود تا کیفیت بالایى را داشته باشند.

نمایندگی فروش لوازم مرغداری در کشور

نمایندگی فروش لوازم مرغداری در کشورنمایندگى فروش لوازم مرغدارى در کشور بسیار زیاد هستند اما در شهر هایى که مرغدارى های بزرگى وجود دارد این نمایندگى ها هم کامل تر و جامع تر مى باشند.

یکى از این نمایندگى هاى پر فروش در شهر مشهد است. تجهیزات مرغداری مشهد به دلیل کامل بودن یکى از بزرگترین مرغدارى هاى کشور است و لوازم مرغداری مشهد هم نسبت به شهرهاى دیگر مجهز تر و قیمت مناسب ترى را دارد.

تجهیزات مرغداری یزد نیز بعد از مشهد یکى از کامل ترین تجهیزان مرغدارى در ایران است که کمک به نیروى انسانى به حداقل رسیده است و اکثر کارها را وسایل و تجهیزات در این مرغدارى انجام مى دهند .

تهیه لوازم مرغداری به قیمت ارزان در کشور

تهیه لوازم مرغداری به قیمت ارزان در کشوربراى آن که بتوانید تهیه لوازم مرغدارى به قیمت ارزان در کشور انجام بدهید حتما باید به کارخانجات تولید کننده این لوازم  به صورت حضوری یا از طریق سایت اینترنتی سر بزنید و خریدتان را بدون واسطه انجام بدهید تا قیمت آن مناسب تر از آنچه در بیرون و بازار است انجام شود.

یکى دیگر از شهر هایى که در این زمینه خیلى پیشرفت کرده است شهر شیراز است. تجهیزات مرغداری شیراز از آن دسته تجهیزاتى است که ورود انسان را به داخل مرغدارى حذف کرده است تا انتقال میکروب و باکترى بسیار کم شود و در عوض با سیستم هاى کاملا هوشنند همه ى مراحل به بهترین نحو و کمترین درصد خطا انجام مى شود.

زهرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

2

2 پاسخ به “لوازم مرغداری | حراجی انواع مختلف آن در کشور”

  1. تشکر از خانم زارع و همکارانشون با مشاوره های عالی که ارائه میدن. موفق باشید…

    • شماره همراه: 09175472391

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *