لیست قیمت انواع سمپاش کوله ای موتوری در برند های مختلف

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی سمپاش کوله ای موتوری فروش سمپاش کوله ای موتوری با قیمت مناسب
سمپاش کوله ای موتوری

قیمت سمپاش کوله ای موتوری در برندهای مختلف از طریق فروشگاه های متفاوت قابل دسترسی است. انواع سم پاش به صورت لیست مشخص شده ای در سایت های اینترنتی نیز به مشتریان ارائه می گردد.

سمپاش کوله ای موتوری

معرفی سمپاش کوله ای موتوری

همان طور که مستحضر است که یکی از مهمترین وسایل باغبانی که در بازار برای کشاورزان کاملا پرکاربرد و مفید است انواع سمپاش می باشد. این دستگاه‌ها برای محلول پاشی سموم استفاده می‌شود و می‌تواند آفت کشی خوبی را بر روی گیاهان انجام دهد و گیاهان را در برابر بسیاری از آفت‌ها مقاوم سازد.

این دستگاه‌ها در بازار ایران هم در برندهای ایرانی موجود هستند و هم در برند های وارداتی. یکی از انواع سمپاش هایی که در بازار تجاری ایران و در بین کشاورزان و باغداران دارای فروش خوبی است سمپاش کولی موتوری است. این نوع سمپاش ها در انواع ظرفیت ها تولید می شود و معمولا ظرفیت آن از ۱۲ لیتر تا ۲۵ لیتر بسته به برند می تواند متغیر باشد.

سمپاش کوله ای موتوری

 فروش سمپاش کوله ای موتوری با قیمت مناسب

همان طور که می‌دانید در زمینه خرید هر محصول یکی از مهمترین فاکتورهای که از سمت مشتری مورد بررسی قرار می گیرد قیمت محصول است. قیمت سمپاش هم به موارد زیادی می‌تواند وابستگی مستقیم یا غیرمستقیم روی کیفیت محصول داشته باشد. در ادامه برخی از فاکتورهای را که می توانند روی قیمت فروش سمپاش در بازارهای تجاری ایران تأثیرگذار باشند را نام آوری می کنیم:

  • مدل سمپاش
  • برند سازنده سمپاش
  • ظرفیت سمپاش
  • جنس مخزن سمپاش
  • جنس بدنه سمپاش

سمپاش کوله ای موتوری

همچنین علاوه بر این فاکتورها قیمت سمپاش در یک مدل خاص مثلا سمپاش کوله ای بسته به دستی و موتوری بودن آن هم می‌تواند متفاوت باشد. جالب است بدانید سمپاش های کشاورزی در ظرفیت های پایین معمولاً دستی هستند و در ظرفیت های بالا و برای باغ‌های بزرگ به صورت موتوری طراحی می شوند.

سمپاش کوله ای موتوری

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی
شماره موبایل: 09120774894
زهرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *