لیست قیمت دانخوری مرغ گوشتی و دیگر تجهیزات طیور

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدی و ساخت دانخوری مرغ و طریقه نصبارسال ۱۰ هزار بشقاب دانخوری به مقصد عراقمزایای استفاده از دانخوری های مرغ گوشتیقیمت دانخوری مرغ گوشتی برترین شرکت های سازنده دانخوری مرغداریفروش درب کارخانه انواع دانخوری و آبخوری مرغکارخانه ساخت و طراحی آبخوری مرغ خانگیقیمت عمده دستگاه دانخوری سطلیخرید دانخوری دستی مرغ با ارزانترین قیمتبهترین دانخوری اتوماتیک و دستی مرغ را از کجا بخریمسیستم کامل دانخوری بشقابی مرغداری گوشتیلیست قیمت تجهیزات مرغداری ۱۴۰۳مشخصات، قیمت و خرید تجهیزات مرغداریلوازم آبخوری و دانخوری نیمه اتومات(دستی)
قیمت دانخوری مرغ گوشتی

قیمت دانخوری مرغ گوشتی و دیگر تجهیزات مرغ و طیور برای مرغداری ها در لیست قیمت های مختلفی در سایت های آنلاین و فروشگاه ها موجود می باشد که می توان با توجه به آن ها کالای مناسب را تهیه نمود. این لیست قیمت به صورت کلی تمامی نمونه های سیستم دانخوری موجود در بازار را در اختیار ما قرار خواهد داد تا در زمان خرید یا برنامه ریزی به صورت کلی بتوان بر روی تک به تک آنها برنامه ریزی های لازمه را انجام داد تا به یک نتیجه کلی دست یافت.

همچنین، چنانچه به سایر تجهیزات مرغداری نیاز دارید، می‌توانید با مراجعه به صفحات مختلف وبسایت مجموعه بردیا، این محصولات را به صورت آنلاین سفارش دهید. جالب است بدانید در این وبسایت علاوه بر کالاهای نو، صفحاتی نیز با امکان خرید کالاهای دست دوم با قیمت مناسب‌تر، وجود دارد. از جمله‌ی این صفحات، صفحه فروش سمپاش فرغونی ۱۰۰ لیتری دست دوم و نو می‌باشد که بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

قیمت دانخوری مرغ گوشتی

تولیدی و ساخت دانخوری مرغ و طریقه نصب

دانخوری مرغ گوشتی و دیگر لوازم و تجهیزات مرغداری ها دارای تولید بسیار بالایی می باشند که بسیار پر طرفدار بوده و فروش صادرات بالایی را به خود نسبت داده اند.

دانخوری های مرغ گوشتی در انواع ساده و اتوماتیک تولید و ساخته می شوند که هر یک در برنامه بهره وری بازدهی های خاص خود را دارا می باشد که با توجه به نوع کارآیی، هر یک قیمت خاصی را به خود اختصاص داده است.

در این بین قیمت انواع مختلف سیستم دانخوری اتوماتیک برای مرغداری ها کمی از کالای ساده آن گران تر می باشد.

ارسال ۱۰ هزار بشقاب دانخوری به مقصد عراق

مجموعه بردیا صنعت، پیشرو در صادرات تجهیزات کامل مرغداری میباشد.

بشقاب دانخوری در سایزهای مختلف با توجه به نوع طیور قابل استفاده میباشد.

 

قیمت دانخوری مرغ گوشتی

بازار ها و فروشگاه های حضوری مختلف در کشور و حتی بازار های اینترنتی و آنلاین دارای بیشترین فروش از انواع مختلف این کالا چه در نوع ساده و چه در نوع اتوماتیک می باشند که کالای خود را با بهترین قیمت به فروش می رسانند.

تمامی تجهیزات مرغداری را علاوه بر انواع دانخوری می توان از انواع فروشگاه ها و نمایندگی های فروش به صورت مستقیم و عمده خریداری کرده و آن ها را مورد استفاده قرار داد.

برخی از این فروشگاه ها و نمایندگی ها به صورت مصتقیم با چند کارخانه و یا تولید کننده در حال کار می باشند، که هر یک با توجه به درخواست بازار نمونه های متفاوتی از دانخوری ها را تولید می کنند.

قیمت دانخوری مرغ گوشتی

مزایای استفاده از دانخوری های مرغ گوشتی

برخی از دانخوری های مورد استفاده برای مرغ گوشتی به گونه ای طراحی شده که در تمامی طول شبانه روز تغذیه را به صورت مستقیم در اختیار پرنده قرار دهد.

چرا که این تغذیه نقش بسیار مهم یا اولیه را در وزن گیری و پرواری پرنده دارد. به همین منظور توصیه های اکید می شود که حتما در بحث راه اندازی یک مجموعه از سیستم های دانخوری و آبخوری کار آمد بهره ببریم.

تا در این فرآیند بیشترین بازدهی را در پیش رو مشاهده کنیم.

دانخوری های مرغ گوشتی در انواع مختلف و در مرغداری های سراسر کشور مزایای بسیار زیادی در استفاده دارند که به برخی از آن ها اشاره می نماییم:

  • نیاز به نیروی انسانی و کار کردن سخت را کاهش می دهند
  • باعث تغذیه و رشد بهتر جوجه ها و مرغ ها می شوند
  • دانه ها به صورت تنظیم شده و یکنواخت با استفاده از ین دانخوری ها در سالن پخش می شوند

این مزایا بیشتر مربوط به انواع دانخوری اتوماتیک می باشد که تمامی سیستم آن با توجه به یک برنامه منظم تنظیم و پردازش می شود. و دانخوری های ساده نیز از مزایا و امکانات استفاده بسیار بالایی برخوردار بوده که این رویه کاری را از سالها پیش تا کنون ادامه داده است و هر کدام به بهترین شکل و با رضایت بالا مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت دانخوری مرغ گوشتی

قیمت دانخوری مرغ گوشتی

تجهیزات مرغداری دارای انواع مختلفی هستند، که موارد استفاده بسیار بالایی را دارا می باشند. دانخوری های مرغداری نیز همان طور که از نامش هم پیداست و بسیاری از افراد نیز با آن ها آشنایی دارند، وظیفه توزیع و پخش دانه ها را درسالن دارد که هر یک از نمونه های تولید شده این کار را به گونه مختلفی انجام می دهد.

هر یک از این نمونه های موجود در بازار تولید بالایی را در کشور به خود اختصاص داده است.

بهترین قیمت این کالا ها و تمام تجهیزات مرغداری در انواع درجه یک را می توان برای جلوگیری از اتلاف وقت از شبکه های آنلاین به دست آورد.

فروش این لوازم در کشور به دلیل موارد استفاده بالایی که دارند بسیار بالا بوده و حتما می توان آن ها را با بهترین و مناسب ترین قیمت ممکن در بازار تهیه نمود.

قیمت دانخوری مرغ گوشتی

قیمت دانخوری مرغ گوشتی

برترین شرکت های سازنده دانخوری مرغداری

شرکت ها و کارخانه جات سازنده انواع دانخوری مرغداری در انواع ساده و اتوماتیک از تولید بسیار بالایی در کشور برخوردار می باشند.

این شرکت ها در خط تولید از تنوع مدل و طرح های مختلف برخوردار می باشند که فروش بسیار بالا وفوق العاده ای دارند.

شرکت ها و کارخانه جات تولیدی انواع دانخوری را پس از تولید به بازار ها و نقاط مختلف خرید و فروش توزیع می نمایند و خود نیز آن ها رابه صورت مستقیم به فروش می رسانند.

برخی از شرکت های سازنده تجهیزات مرغداری ائم از دانخوری، آبخوری، قفس، دریچه اینلنت، تهویه، هواکش، فن و غیره می باشند که با ارائه بهترین نمونه از این لوازم و با بهترین قیمت نمونه هائی را به بازار عرضه داشته اند که این کار سبب شده تا در بین متقاضیان این تجهیزات، به عنوان بهترین شرکت های سازنده بر شمرده شده اند.

قیمت دانخوری مرغ گوشتی

فروش درب کارخانه انواع دانخوری و آبخوری مرغ

فروش درب کارخانه نمونه های مختلف دانخوری و آبخوری سبب شده تا بسیاری از افراد که به بازار مراجعه کرده اند جهت خرید ملزومات مرغداری خود و با مشکل قیمت ها رو به رو شده اند، این موقعیت برایشان به وجود می آید تا به صورت مستقیم با کارخانه ارتباط بگیرند و از مزایای فروش درب کارخانه تجهیزات، از جمله دانخوری و آبخوری برای پرورش مرغ های مختلف بهرمند شوند.

فروش درب کارخانه تجهیزاتی مانند دانخوری و آبخوری با قیمتی در حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد پائین تر از بازار این امکان را به وجود می آورد تا برخی از افراد که در گذشته قصد بر راه اندازی سالن خود را داشته اند و به خاطر قیمت های بالا دست از ادامه کشیده اند، مجددا این امکان برایشان به وجود می آید تا باری دگر استارت این کار را بزنند.

مزایای استفاده از این کالا و قیمت مناسب آن در انواع ساده و اتوماتیک خرید و فروش آن ها را از رونق بالایی برخوردار نموده و باعث شده است تا پرورش دهندگان انواع مرغ گوشتی به آسان ترین روش آن ها را پرورش دهند. شرکت های سازنده انواع دانخوری و آبخوری مرغداری بهترین و باکیفیت ترین برند ها را تولید می کنند که می توان در بازار های مختلف آن ها را مشاهده نموده و خریداری کرد.

قیمت دانخوری مرغ گوشتی

کارخانه ساخت و طراحی آبخوری مرغ خانگی

آبخوری مرغ یکی از نیاز های اساسی و تاثیر گذار در صنعت مرغداری و یا پرورش طیور به شمار می آید. آبخوری یکی از قسمت های ساتلن مرغداری محسوب می شود که در ابتدا با توجه به ابعاد سالن نیاز به طراحی و برنامه ریزی خاصی دارد. که این طراحی شامل قرار گرفتن ایستگاه در ابتدا و ما بقی آبخوری ها و یا نیپل ها در امتداد آن می باشد. شاید در بیان این کار راحت باشد، اما در عمل چیزی فراتر از آینها می باشد. چرا که فاصله بین آبخوری ها می بایست به اندازه ای باشد تا مرغ ها به راحتی از آن تغذیه کنند و فشار شکن دستگاه قادر به پردازش آب بر روی تمامی قسمت ها باشد

اگر این سیستم آبخوری را بخواهیم در مصارف خانگی به کار بگیریم، کارخانه سازنده در ابتدا فکر یک چنین کاری را برنامه ریزی کرده است و در زمان تولید به گونه ای این طراحی را انجام داده که اگر فردی اقدام به بهره وری از سیستم آبخوری در مصارف خانگی کرده باشد بدون به کار گیری ایستگاه و با برخی تغییرات می تواند به راحتی آن را نصب و به مرحله اجرائی برساند.

قیمت دانخوری مرغ گوشتی

قیمت عمده دستگاه دانخوری سطلی

سیستم دانخوری سطلی یکی از مواردی بوده که در گذشته در صنعت پرورش مرغ و یا دیگر پرندگان چه در خانه و چه در مرغداری مورد استفاده قرار می گرفت، و به صورت مستقیم نیروئی جهت تکمیل آن نیاز می باشد. و این قابلیت را داراست که به اندازه ۲۴ ساعت دان مصرفی پرنده را درون آن قرار داده. اما این نمونه یک سری معایب و مضایای خاص خود را دارا می باشد که در بحث های بعدی به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

قیمت دستگاه دانخوری سطلی با توجه به طراحی و کاربرد آن و مقدار بازدهی که در بر دارد به نسبت دیگر نمونه ها ارزانتر می باشد. و برای به دست آوردن قیمت دست اول آن از بازار هم می توان استعلام قیمت گرفت. اما اگر خرید و نیاز ما به صورت عمده و تعداد بالا باشد، می بایست با کارخانه سازنده به صورت مستقیم ارتباط گرفت. آن هم به این دلیل که قیمت ها از این مراکز به صورت دست اول بوده، و با اختلاف فاحشی به نسبت بازار می توان نمونه درخواستی را تهیه نموند.

خرید دانخوری دستی مرغ با ارزانترین قیمت

به صورت کلی دانخوری مرغ در نمونه های مختلفی تولید می شود که در بالا به تعدادی از آنها اشاره هایی داشتیم.

اما در ادامه نمونه دانخوری های دستی را مورد بحث قرار خواهیم داد تا اطلاعاتی در خصوص آن نیز داشته باشید.

دانخوری های دستی توسط نیروی کارگر یا سالن دار از دان پر شده که برای تغذیه طیور در یک ریتم خاصی می بایست این کار تکرار شود تا تغذیه مزغ یا دیگر پرندگان به مخاطره نیفتد.

در کل دانخوری دستی با توجه به شکل ظاهری به دو گروه تقسیم بندی می شوند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

دانخوری دستی

  • دانخوری ناودانی
    به صورت کلی شکل ظاهری دانخوری ناودانی برگرفته و مانند ساختار ناودان است، که در طراحی این نمونه کاملا به صورت افقی بوده و با پایه بر روی زمین قرار می گیرد، که در ادامه کار با توجه به سن پرنده عرض و عمق آن متغییر خواهد شد.
  • طول آن چیزی در حدود ۱۰۰ سانتی متر بوده و جنس آن ها اغلب از آهن گالوانیزه می باشد. و در داخل آن میله افقی بوده و همچنین در بالای آن و در امتداد دانخوری نصب شده که جهت جلو گیری از ورود پرندگان به داخل آن طراحی شده است.

قیمت دانخوری مرغ گوشتی

  • دانخوری سطلی 

این نمونه از دانخوری از یک مخزن استوانه ای تشکیل شده که بر روی یک بشقاب قرار گرفته که بع ساختار و بهینه سازی دانه ها کمک می کند.

در بین بشقاب و استوانه ای که نام برده شده اندکی فاصله گذاشته شده است که برای خروج دان از مخزن و در ادامه ریختن درون بشقاب تعبیه شده است.

این نمونه از دانخوری های سطلی را اغلب از سقف آویزان می کنند که آن هم بستگی به سن پرنده و جثه آن دارد که با توجه به شرایط ذکر شده فاصله آن از سقف تا کف تنظیم می شود.

در حالتی دیگر نیز برای تنظیم کردن این دانخوری ها با هم سطح کردن آن با پشت پرنده تنظیم یا در نظر گرفته می شود و اغلب جنس این نمونه از دانخوری ها از آهن گالوانیزه و یا پلاستیک می باشد.

قیمت دانخوری مرغ گوشتی

بهترین دانخوری اتوماتیک و دستی مرغ را از کجا بخریم

در بازار عمدتا نمونه های بسیاری از دانخوری ها موجود می باشد که همگی در حالت های زنجیری، تمام اتومات، نیمه اتومات و یا ساده می باشند که هر کدام با توجه به ساختار در نظر گرفته شده برای آن حجمی از پرندگان را تغذیه می کند.

حال این سوال برای مشتری به وجود می آید که بهترین نمونه از این دانخوری ها را از کجا تهیه کنیم؟ و در جواب این سوال می توان گفت که اگر به صورت مستقیم با کارخانه تولیدی آن در ارتباط باشیم می توانیم به صورت آنلاین از قیمت های آنها با خبر شویم و در کوتاه ترین زمان ممکن و پرداخت کمترین هزینه ها نمونه های درخواستی خود را خریداری و در محل تحویل بگیریم.

قیمت دانخوری مرغ گوشتی

🛑 اما در اینجا یک سوال پیش می آید که آیا نمونه خریداری شده ما جوابگوی کارمان هست؟

به پاسخ این سوال این را بایستی جواب داد که اگر این خرید به صورت مستقیم با مرجع آن صورت پذیرد، در ابتدا صحبت های لازمه را با متخصص آن مجموعه در میان گذاشته می شود و در راستای نیاز ما نمونه ای را به ما ارائه خواهند داد که بیشترین بازدهی را در بر خواهد داشت، و از همه مهمتر اینکه اگر این نمونه ها را از مرجع معتبر خریداری کنیم تماما شامل ضمانت و خدمات می باشد که این یک مورد به نوبه خود تا ۵۰ درصد راحتی خیال را برای ما به همراه دارد.

آبخوری و دانخوری اتوماتیک

 

سیستم کامل دانخوری بشقابی مرغداری گوشتی

صنعت تولید پرورش مرغ و تخم مرغ، یکی از فعالیت های در حال حاضر است که اگر از جنبه ی اقتصادی و کارآفرینی به آن نگاه کنیم، پر کارآمدترین و سودآورترین مشاغل به حساب می آید.

در بخش تجهیز کردن سالن های مرغداری که از حساسیت بالایی برخوردار است، رعایت کردن جزیئات میتواند نقش کلیدی و مهمی در بقا و رشد سالم و با کیفیت طیور نیز داشته باشد.

 

دانخوری و ابخوری اتومات

✳️ در وهله ی اول مجهز کردن، در نظر گرفتن تامین آب و دان طیور از اهمیت بسار بالایی نیز بخوردار است.

✳️ سالن های مرغداری، به دو صورت سنتی و اتومات راه اندازی میشوند.

✳️ مرغداری های سنتی که معمولا برای تعداد سر مرغ پایین جوابگو هستند، کم کم جای خود را به سالن های اتوماتیک نیز میدهند.

✳️ در سالن هایی که تجهیزات آن بصورت اتومات، نصب میشود، تمامی ادوات و اجزای تشکیل دهنده با حالت اتوماتیک شروع به کار میکنند.

✳️ در این بخش، سیستم کامل دانخوری بشقابی و آبخوری، از مهم ترین بخش تجهیزات مرغداری بحساب می آید.

✳️ در محاسبه ی قرارگیری ردیف های دانخوری بشقابی و آبخوری، متراژ سالن در نظر گرفته میشود و با توجه به ابعاد طول و عرض سالن، تعداد ردیف های دانخوری بشقابی و آبخوری مشخص میشود.

✳️ همیشه در سالن های مرغداری، ردیف دانخوری بشقابی مرغداری گوشتی، یک ردیف کمتر از آبخوری نیز میباشد، زیرا نیاز به آب در طیور بیشتر از دان است.

لیست قیمت تجهیزات مرغداری ۱۴۰۳

تمامی سالن های مرغداری برای بهره وری بهتر از پرورش طیور، باید از تجهیزات کاملا استاندارد و با کیفیت استفاده کنند.

این تجهیزات شامل سیستم های سرمایشی، گرمایشی، فن هواکش و سیستم های آبخوری و دانخوری میباشد.

هر کدام از این تجهیزات از قیمت پایه ای با توجه به امکاناتی که دارند، برخوردار است.

لیست قیمت شامل:

لیست قیمت

مشخصات، قیمت و خرید تجهیزات مرغداری

در صورتی که شما به دنبال ساخت و راه اندازی یک سالن مرغداری هستید، شما ابتدا برای تجهیز کردن باید از تجهیزات مناسب از قیمت، کیفیت و استاندارد بهره ببربد.

در اقدام اول، ابتدا سرمایه خود را بسنجید و سپس تمامی هزینه ها را برآورد کلی داشته باشید.

تجهیزاتی که برای احداث سالن مرغداری بکار میرود

⬅️آبخوری دستی و اتومات

ابخوری اتومات برای سالن های صنعتی پیشرفته تمام اتوماتیک با تعداد سر مرغ بالا، از کارایی بالایی برخوردار است.

آبخوری اتوماتیک به دو دسته آویز و نیپل تقسیم میشود.

⬅️ دانخوری دستی و دانخوری بشقابی اتومات

در نوع دانخوری دستی با توجه به نوع طیور و تعداد آن در سالن های سنتی استفاده میشود که پر کردن آن توسط نیروی انسانی صورت میگیرد.

⬅️ سیستم های سرمایشی و گرمایشی

در سالن های پرورش طیور برای آنکه پرندگان از شرایط محیطی سالم و استانداری بهره مند باشند، نیاز به هوای سالم و تمیزی دارند.این هواس تمیز و به دور از آلودگی توسط سیتم های خنک کننده پد و هواکش ها صورت میگیرد که باعث رشد نرمال پرندگان میشود.

در فصل سرما هم برای حفاظت پرندگان و جلوگیری از برخورد سرما به آنها از بخاری های صنعتی

استفاده میشود که دمای محیط را به تعادل میرساند.

دانخوری و ابخوری اتومات

لوازم آبخوری و دانخوری نیمه اتومات(دستی)

آبخوری و دانخوری های دستی، شامل تجهیزات نیمه اتومات میشوند که همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم، توسط نیروی انسانی پر میشود.

این نوع لوازم به نسبت سایر آبخوری و دانخوری های دستی از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی
شماره موبایل: 09120774681
زهرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

51

51 پاسخ به “لیست قیمت دانخوری مرغ گوشتی و دیگر تجهیزات طیور”

  1. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید برای هزار سر مرغ تخم گذار چه تعداد قفس ایستاده لازمه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • شماره همراه: 09120774894
  2. سلام خسته نباشید، من از شما برای سالن ها مرغداری ام حدودا ۲۰۰۰ هزار ابخوری و دانخوری تهیه کردم، جنسشون واقعا فوق العاده بود

      • برای مرغ داری به مساحت ۱۲۴۳متر می‌توان چند تا از دانخوری های اتوماتیک نصب کرد ؟

      • سلام و عرض خسته نباشید خدمت شرکت بردیا صنعت برای یک سالن ۷۰ در ۱۴ ممنون میشم تعداد خط ابخوری و دانخوری مشخص کنید

        • شماره همراه: 09117304281
      • شما توی شهر گرگان نماینگی دارین برای فروش محصولاتتون ؟برای گرفتن نمایندگی باید چه شرایطی داشته باشیم

        • کیفیت در مرکز شما حرف اول رو میزنه. از همکتری با شما واقعا خوشحالم و هر چی نیاز داشته باشم از طریق شما میخرم.

          • سلام میخواستم بپرسم محصولات دانخوری و آب خوری اتوماتیک و نیمه اتوماتیک چقدر تفاوت مبلغی دارن ؟

            • سلام
              دانخوری های اتومات تون با مدل غیر اتومات چه تفاوت هایی دارن ؟
              قیمت هاشون رو هم بفرمائید ؟

              • نوشتین اندازه حدودی دانخوری اتوماتیک ۱۰۰متره اندازه دقیق این محصول رو میشه مشخص کنید؟

                • سلام
                  ببخشید میخواستم ازتون مشاوره بگیرم
                  بابت سالن ۳۰ در ۴۰
                  چند ردیف دانخوری لازمه؟
                  حدودا چه هزینه ای میشه؟

                  • سلام و خسته نباشید
                    آبخوری غیر هوشمند هم دارید ؟
                    تفاوت هوشمند و غیر هوشمن از نظر کیقفیت کار و قیمت چه قدر هست ؟
                    میشه راهنمایی کنید ؟

                    • سلام باتشکر از محصولات با کیفیتتون و مشاوره های خانم رضایی . واقعا از زمان سفارش تا استفاده مارو راهنمایی کردن و همراه ما بودن

                      • برا سالنم دانخوری و ابخوری خریداری کردم فکر کردم برسه خیلی چیزای دیگه نیاز داره اما وقتی محصول به دستم رسید فقط نیاز به یه جوشکار دا‌شت برای نصب همه محصولاتش صفر تا صد ارسال شده بود عالی بود

                        • با سلام ممنون از مجموعه خوب شما تمام تجهیزات ارسالی، با کیفیت و درجه یک بودن.
                          از نحوه ی پاسخگویی کارشناس مجموعه خانم مهدوی بسیار راضی هستم.

                          دیدگاهتان را بنویسید

                          نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *