مرکز فروش تجهیزات مرغداری خوش قیمت در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

مرکز فروش تجهیزات مرغداری :تجهیزات مرغداری خوش قیمت :لوازم و تجهیزات مرغداری و گلخانه پارستولید کننده تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مرغداری یزدمرکز فروش تجهیزات و ملزومات مرغداری تبریزلیست قیمت لوازم مرغداری ستارهفروش لوازم و تجهیزات مرغداری ارزان در شیرازلیست قیمت آنلاین تجهیزات مرغداری دانخوری و ابخوریسفارش و ساخت تجهیزات مرغداریخرید تجهیزات مرغ خانگیفروش انواع آبخوری کله قندی ۳ لیتری مخصوص مرغداریخرید آنلاین آبخوری بوقلمون جامیکو + فروش عمدهفروش عمده تجهیزات مرغداری آبخوری ۶ کیلویی دستیقیمت خرید عمده تجهیزات مرغداری و طیور + زیرقیمت بازارمشخصات دانخوری قفلی بزرگ، کوچک، متوسطارسال جت هیتر گازی برای آقای کوشکی به مقصد اراک
مرکز فروش تجهیزات مرغداری خوش قیمت در تهران

مرکز فروش تجهیزات مرغداری و لوازم مورد نیاز در راه اندازی یک سالن مرغداری کاملا مجزا و اتوماتیک و با شرایطی کاملا مناسب و خوش قیمت در برخی از شهرهای اصلی ایران وجود دارد. که از جمله این مراکز فروش تجهیزات مرغداری می توان به کارخانجات تهران اشاره داشت، که در زمینه ساخت به روز ترین لوازم مرغداری طی سالهای اخیر رشد چشم گیری داشته اند.

مرکز فروش تجهیزات مرغداری :

لازم به ذکر است برای افرادی که به تازگی قصد بر راه اندازی مجموعه، یا مرغداری خود را دارند، چه در نمونه ساده، چه اتوماتیک، اگر قبل از راه اندازی، با مراکز اصلی فروش تجهیزات مرغداری ارتباط برقرار کنند، با بهره گیری از تجربیات مهندسین این مجموعه، سیستمی را طراحی و راه اندازی می کنند که در نوع خود با بالا ترین بازدهی همراه باشد.

مرکز فروش تجهیزات مرغداری :

تجهیزات مرغداری خوش قیمت :

در اغلب موارد دیده شده که خریداران تجهیزات مرغداری بر این باورند که امکان ارتباط با کارخانه سازنده این لوازم وجود ندارد.

می بایست تمامی تجهیزات مورد نیاز خود را از بازار و یا دست واسطه ها تهیه کنند. که این به نوبه خود هزینه هایی را برای این افراد در بر خواهد داشت.

ولی بلعکس اگر به صورت مصتقیم این ارتباط برقرار شود، و سالن داران بتوانند موارد مورد نیاز خود را از طریق مشاوران فروش کارخانه و به صورت مستقیم خریداری کنند.

تمامی این واسطه ها یک به یک حذف، و معامله ای عالی صورت می پذیرد. و در پایان هم ما و هم دیگر همکاران ما می توانند تجهیزات مرغداری مورد نیاز خود را یه صورتی کاملا خوش قیمت خریداری کنند.

تجهیزات مرغداری خوش قیمت :

لوازم و تجهیزات مرغداری و گلخانه پارس

برخی از اقلام هستند که مصارف آنها به صورت مشترک هم در سالن های مرغداری مورد استفاده قرار می گیرد و هم در گلخانه ها، که جمله آنها می توان به تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مانند هیتر ها اشاره داشت و در حالتی دیگر به پد های سلولزی، که اغلب برای مطبوع کردن هوای محیط و جلوگیری از بروز برخی بیماریها و باکتری ها از پد های سلولزی بهره می برند.

در این راستا شرکت تولیدی پارس با ارائه بهترین نمونه های فنلاندی این پد ها و مرغوبترین کیفیت سیستم های سرمایشی و گرمایشی برای گلخانه ها و مرغداری ها دست توانمند خود را بر راستای شکوفائی این صنعت آورده است. شرکت تولیدی پارس با ارائه تجهیزات مرغداری با برند پارس نمونه های متفاوتی از ملزومات مورد نیاز سالن های مرغداری را در این کارخانه تولید کرده و مرغداری های بسیاری را تحت پوشش خود قرار داده است.

این امکان را به مرغداری های تازه کار داده است تا با ارتباط گرفتن با این مرکر تجهیزات با کیفیتی را در اختیار بگیرند، در ادامه همین مطلب به تعدادی از لوازم و تجهیزات مرغداری و گلخانه شرکت پارش اشاره ای خواهیم داشت.

  1. سبد که در نمونه های پلاستیکی و برای دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. سیستم مه پاش که با توجه به محیط سالن پردازش می شود.
  3. پد سلولزی در ابعاد مختلف و با قاب و آب

لوازم و تجهیزات مرغداری و گلخانه پارس

تولید کننده تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مرغداری یزد

تجهیزات سرمایشی و گرمایشی از جمله لوازم مهمی به شمار می آیند که وجود آنها برای یک مجموعه کاملا مورد نیاز و مهم می باشد چرا که با وجود این دو امکان بروز تلفات در سالن های مرغداری به شدت کاهش می یابد و اگر به صورت کلی به این مورد نگاه بیندازیم، امکان اداره یک سالن مرغداری بدون سیستم های سرمایشی و گرمایشی وجود ندارد.

به همین منظور اگر افرادی که قصد بر راه اندازی سالن های مرغداری خود را دارند، اگر به صورت مستقیم با کارخانه تولید کننده تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در شهر یزد ارتباط برقرار کنند و نتظیم و طراحی مجموعه خود را به اکیپ مهندسی این مجموعه بسپارند، بدون شک با نتیجه های قابل قبولی رو به رو خواهند شد که در طول دوره پرورش بازتاب آن را به وضوح مشاهده خواهند کرد. و در ادامه راه مجموعه خود را که به دست توانمند مهندسین طراح ساختار بندی شده است را با مجموعه های دیگر مقایسه کرده و از اینکه به این مجموعه اعتماد کرده اند نهایت خوشنودی را به همراه خواهند داشت.

  1. جت هیتر در سایز و اندازه های مختلف و نمونه های گازی، برقی، موشکی و غیزه… با توجه به محیط سالن و یا گلخانه
  2. دریپه اینلنت در ابعاد و سایز های مختلف با تمامی تجهیزات نصب
  3. هواکش و تهویه هوا در ابعاد مختلف و متنوع

تولید کننده تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مرغداری یزد

مرکز فروش تجهیزات و ملزومات مرغداری تبریز

شهر تبریز از جمله شهر هایی می باشد که در اطراف آن سالن های مرغداری بسیاری از قدیم وجود داشته و در حال حاظر نیز در حال راه اندازی می باشند.

در نگاهی دیگر شهر تبریز در منطقه ای از ایران قرار گرفته که شهر های بسیاری در اطراف آن سالن های مرغداری بزرگی را در خود جای داده اند.

به نوعی شهر تبریز به عنوان مرکز فروش تجهیزات مرغداری در این نقطه از کشور شده است که در راستای کاری خود مناطق بسیاری را تحت پوشش قرار داده است.

تولید کنندگان بزرگ شهر تبریز با ارائه نمایندگی های بسیاری در نقاط مختلف کشور مرکز فروش تجهیزات مرغداری خود را در اطراف این نمایندگی ها گسترش داده اند که این به نوبه خود افراد بسیاری را بر آن داشته و دارد تا به فکر راه اندازی مجموعه خود باشند.

مرکز فروش تجهیزات و ملزومات مرغداری تبریز

لیست قیمت لوازم مرغداری ستاره

کارخانه تولید و ساخت لوازم و تجهیزات مرغداری ستاره با سالها تجربه و بهره گیری از علوم مهندسین طراح همیشه قصد بر این را داشته تا نمونه های متنوع ای از انواع ملزومات مورد نیاز در یک سالن مرغداری را تولید و به بازار عرضه کند تا دوشا دوش تولید کنندگان دیگر دستی توانمند بر رشد و شکوفائی این صنعت عظیم در کشور داشته باشد، و به لطف پروردگار این حقیقت اجرائی شد و بسیاری از افراد که قصد بر راه اندازی سالن های مرغداری خود را دارند، چه کوچک، چه بزرگ، روزانه جهت تهیه تمامی دستگاه ها و لوازم مورد نیاز خود با این مرکز ارتباط برقرار می کنند.

حال برای افرادی که قصد بر راه اندازی مجموعه یا مجموعه های خود را دارند این امکان وجود دارد تا به صورت مستقیم با مدیران ارشد این مجموعه ارتباط برقرار کرده، و مشورت ها و پشتیبانی های لازمه را از این افراد دریافت کنند.

در این راستا با تهیه لیست قیمتی از تمامی تجهیزات و لوازم مرغداری مجموعه ستاره این امکان را برای خود به وجود آورند تا قیمت های به دست آورده را با نمونه های تولید شده در بازار مقایسه و از باب قیمت و کیفیت بهترین نمونه را در اختیار بگیرند.

مجموعه تولیدی ستاره با در نظر گرفتن نیاز سالن داران عزیز اقدام به واردات و تولید نمونه های زیادی از لوازم مورد نیاز این سالن داران کرده که در ادامه همین بحث به تعدادی از این اقلام اشاره ای خواهیم داشت.

  • دانخوری : در نمونه های مختلف، به صورت نیمه اتومات، تمام اتومات، و ساده می باشد که تمامی تجهیزات تولید شده از بهترین کیفیت قطعه ای برخوردار می باشد و مخزن هاپر آن نیز از ورق های گالوانیزه زد زنگ تولید شده و موتور بسیار قوی در راستای آن، تا دوام و بازدهی خود را در مراحل گوناگون به عرصه نمایش بگذارد.

لیست قیمت لوازم مرغداری ستاره

  • آبخوری : در نمونه های گوناگونی تولید شده است که هر یک با توجه به یک ساختار سالن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
  • آبخوری ها اغلب در حالت های گوناگونی ساخته می شوند که رایج ترین و بهترین نمونه آن را می توان آبخوری نیپل معرفی کرد و در ۳ حالت نیمه اتومات، تمام اتومات و ساده تولید می شود.

لیست قیمت لوازم مرغداری ستاره

فروش لوازم و تجهیزات مرغداری ارزان در شیراز

بسیاری از افرادی که در حال راه اندازی مجموعه خود هستند، زمانی که با لیست قیمت ها رو به رو می شوند اکثریت از ادامه کار دست می کشند و این ذهنیت برای آنها به وجود می آید که این قیمت ها در تمامی مراکز فروش به یک حالت می باشد.

اما باید به این افراد گفت که برخی از تولید کنندگان در شهر های مختلف اقدام به تولید لوازم و تجهیزات مرغداری به صورت ارزان قیمت کرده اند تا اشخاصی که هزینه های بالا را برای راه اندازی مجموعه خود را ندارند از این تجهیزات استفاده لازمه را برده و در این راه هزینه های گزاف شامل حال آنها نشود.

در بین این شهر ها که مرکز فروش تجهیزات مرغداری ارزان قیمت هستند، می توان به شیراز و اصفهان اشاره داشت.

به این دلیل که این مراکز فروش نمونه هایی از دانخوری ، آبخوری و قفس و دیگر ملزومات را با قیمتی حدودا ۲۰ تا ۳۰ درصد پائین تر از بازار تولید و در اختیاز متقاضیان قرار دهند.

حال شیراز با موقعیت جغرافیایی که در کشور دارد، این امکان را دارد تا مناطق جنوبی و مرکزی کشور را تحت پوشش خود قرار دهد.

فروش لوازم و تجهیزات مرغداری ارزان در شیراز

لیست قیمت آنلاین تجهیزات مرغداری دانخوری و ابخوری

در بازار نوسانات بسیاری در خصوص خرید یا فروش تجهیزات مرغداری وجود دارد که در برخی مواقع مشاهده شده که لیست قیمت های به دست آمد طی یک بازه زمانی کوتاه با افزایش نیز روبه رو شده است.

این به نوبه خود این امکان را به وجود می آورد تا برنامه تنظیم شده از جانب ما یا فرد خریدار با مشکل رو به رو شود، که این مورد در حال حاظر در تمامی فصول سال به وضوح مشاهده می شود. برای مقابله با یک چنین مشکلی که در طی فرآیند برنامه ریزی ما را با مشکل رو به رو بکند و به چالش نیندازد، این است که به صورت آنلاین لیست قیمت را از مراکز فروش تجهیزات مرغداری تهیه کرده و با توجه به آن اقدام کنیم.

حال این سوال پیش خواهد آمد که چرا لیست قیمت را از مراکز فروش تهیه کنیم ؟

به این دلیل که مرکز فروش تجهیزات مرغداری لیست قیمتی که به صورت آنلاین در اختیار ما قرار می دهد حدال امکان تلاش دارد تا در نوسانات پیش رو حفظ و مشتریان خود را تا جای ممکن راضی نگه دارد.

لیست قیمت آنلاین تجهیزات مرغداری دانخوری و ابخوری

سفارش و ساخت تجهیزات مرغداری

برخی از تجهیزات مورد نیاز برای مرغداری را می توان به صورت مستقیم از بازار تهیه کرد.

درحالتی دیگر برای راحت تر شدن شرایط کاریمان می بایست تهیه این تجهیزات را به واحد سازنده آن داد، تا کار طراحی و ساخت تجهیزات مرغداری را به صورت مهندسی و با توجه به محیط سالن ما پردازش کرده و به مرحله اجرائی برساند.

به همین منظور در این راستا شرکت هایی راه اندازی شده اند که صفر تا صد این کار را به صورت کامل و با قیمت هایی از درب کارخانه برای ما انجام می دهند.

به همین منظور به برخی از کارهای اجرائی این کارخانجات یا شرکت ها اشاره ای خواهیم داشت تا در این بحث به گونه ای متفاوت از جزئیات آن با خبر شوید.

  1. قفس های منبری و باطری برای مرغ های گوشتی در ابعاد مختلف به صورت تمام اتومات، نیمه اتومات، و ساده.
  2. قفس های باطری و یا منبری در نمونه های مختلف جهت پرورش مرغ تخم گذار که در ۳ حالت نیمه اتومات، تمام اتومات و ساده می باشد که در صورت سفارش سالن داران عزیز سیستم های جمع آوری و بسته بندی تخم مرغ ها نیز برای آنها طراحی و به مرحله نسب گذاشته می شود.
  3. طراحی سالن های خام جهت پرورش مرغ گوشتی و تخم گذار در بستر که از جمله تجهیزات آن می توان به دانخوری، آبخوری، دریچه اینلنت، هیتر، هواکش، و برخی از تجهیزات دیگر که وجود آنها در سالن مرغداری ضرورت دارد اشاره داشت.

 

سفارش و ساخت تجهیزات مرغداری

خرید تجهیزات مرغ خانگی

در برخی موارد دیده شده که افرادی اقدام به پرورش مرغ تخم گذار و گوشتی در منزل و یا محدوده زندگی خود کرده اند، در این باره می توان به این افراد این پیشنهاد را داد که برخی از اقلام و ثجهیزات را می توان جهت پرورش مرغ خانگی مورد استفاده قرار داد.

از جمله آنها می توان به دانخوری و آبخوری دستی اشاره کرد.

برای خرید این تجهیزات مرغ خانگی به صورت کلی و جزئی می توان با مجموعه بزرگ کشت و صنعت بردیا ارتباط برقرار کرد تا حدامکان از درب کارخانه، و در صورت ضروریت از نمایندگی های خود در سراسر کشور به نیاز شما پاسخ داده شود.

خرید تجهیزات مرغ خانگی

مرکز فروش تجهیزات مرغداری خوش قیمت در تهران با توجه به اینکه از شما محصول را از درب کارخانه تهیه می کنید با کیفیت عالی و قیمت مناسب مواجه می شوید.

به یاری مجموعه بردیا صنعت می توانید به سهولت تجهیزات مرغداری مورد نیاز خود را با قیمت درب کارخانه تهیه کنید.

فروش انواع آبخوری کله قندی ۳ لیتری مخصوص مرغداری

فروش انواع آبخوری کله قندی  ۳ لیتری، مخصوص مرغداری با قیمت مناسب در سایت های مجموعه بردیا صنعت موجود می باشد.

شما می توانید برای مطلع شدن از فروش انواع آبخوری کله قندی ۳ لیتری، به سایت مجموعه بردیا وارد شده و اطلاعات مورد نیاز را از مشاوران کسب کنید.

آبخوری ها از مهمترین تجهیزاتی هستند که باید برای مرغداری تهیه کرد و  به دلیل اینکه طیور به صورت مستقیم از آبخوری استفاده می کنند، باید استحکام بالایی نیز داشته باشند.

مجموعه بردیا صنعت انواع آبخوری کله قندی ۳ لیتری را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان گذاشته است.

آبخوری  کله قندی ۳ لیتری مخصوص مرغداری، در سه سایز مینی، بزرگ و متوسط موجوداست.

آبخوری کله قندی

خرید آنلاین آبخوری بوقلمون جامیکو + فروش عمده

خرید آنلاین آبخوری بوقلمون جامیکو را می توانید در مدل ها و سایز های متفاوت و کیفیت عالی از سایت مجموعه بردیا تهیه کنید.

از این آب خوری به دو روش می توانید استفاده کنید:

  • در سالن روی پایه در بستر قرار داده می شود.
  • در سالن به صورت آویزان نصب می شود.

این آبخوری متناسب با جسه بوقلمون ها طراحی شده است،  آبخوری بوقلمون جامیکو را هنگام آویزان کردن به راحتی تنظیم می شود.

این ظروف کاملا قابل شست و شو و ضد عفونی کردن می باشند، و در مرغداری های متفاوت قابل استفاده است.

خریداران این آبخوری می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مجموعه بردیا صنعت مراجعه کرده و با کارشناسان مربوطه مشاوره داشته باشید.

با خرید آنلاین به صورت قابل توجهی می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و خیال آسوده از مکان مطمئن و با کیفیت عالی آبخوری مورد نظر خود را تهیه می کنید.

ابخوری جامیکو

فروش عمده تجهیزات مرغداری آبخوری ۶ کیلویی دستی

فروش عمد تجهیزات مرغداری آبخوری ۶ کیلویی دستی، را مجموعه بردیا آغاز کرده، وبا قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار عالی را در اختیار شما قرار داده است.

یکی از مهمترین تجهیزات تمام مرغداری ها ظرف آبخوری است که در سه مدل دستی، تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک  موجود می باشند.

مناسب ترین آبخوری از نظر هزینه و کیفیت، آبخوری دستی می باشد.

برای تهیه و تجهیز مرغداری خود می توانید آبخوری دستی مورد نظر خود را با مراجعه به سایت مجموعه بردیا صنعت به صورت اینترنتی با قیمت مناسب درب کارخانه تهیه کنید.

آبخوری دستی

قیمت خرید عمده تجهیزات مرغداری و طیور + زیرقیمت بازار

قیمت خرید عمده تجهیزات مرغداری و طیور را می توانید با زیر قیمت بازار از مجموعه بردیا صنعت تهیه کنید.

مجموعه بردیا با هدف هزینه مناسب و کیفیت عالی تجهیزات مرغداری، توانسته است رضایت خریداران عزیز را جلب کند.

درخواست کنندگان تجهیزات مرغداری، تمام تجهیزات را با قیمت درب کارخانه از این مجموعه دریافت می کنند، به این صورت که از طریق سایت بردیا صنعت با قسمت فروش کارخانه در دفترتماس گرفته بعد از گرفتن اطلاعات مورد نیاز خرید خود را ثبت کنید.

مشخصات دانخوری قفلی بزرگ، کوچک، متوسط

دانخوری ها از مهمترین تجهیزات مرغ داری ها هستند که از مشخصات دانخوری قفلی بزرگ، کوچک، متوسط، جنس عالی و منحصر به فرد  این دانخوری ها می باشند.

دانخوری ها از جنس پلاستیک نشکن درجه یک می باشند که دارای یک سینی، یک سطل و یک دسته در بالای سطل می باشد که این دسته کارحمل و نقل و جابه جایی دان خوری را بسیار راحت کرده و اگر نیاز باشد با قلاب می توان این دانخوری را آویزان کرد.

شست و شو و ضد عفونی کردن دانخوری های قفلی راحت است و دارای استحکام بالایی هستند.

دانخوری دستی

ارسال جت هیتر گازی برای آقای کوشکی به مقصد اراک

آقای کوشکی، یکی از افراد سالن دار مرغداری هستند که اقدام به تعویض تجهیزات مرغداری خود کردند.

ایشان تمامی تجهیزات آبخوری و دانخوری سالن خود را همچنین با توجه به وسعت متراژ سالن خود سیستم گرمایشی از مجموعه بردیا صنعت، تهیه کردند.

زهرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

34

34 پاسخ به “مرکز فروش تجهیزات مرغداری خوش قیمت در تهران”

  1. سلام خسته نباشید
    من میخواستم مرغداری راه بندازم و نیاز به راهنمایی دارم. چطور میتونم مشاوره بگیرم؟

    • سلام برای مرغداری با متراژ ۱۰۰۰ متر و ۱۰ سالن چه مقدار هزینه نیازی هست که که مجهز به دانخوری و آبخوری اتوماتیک شود ؟

      • سلام وقت بخیر
        من هم جزو کسانی بودم که میخواستم تازه شروع بکار کنم و با مجموعه شما اشنا شدم و ازتون خرید کردم
        ممنون از راهنمایی های خوبتون

        • سلام و خسته نباشید
          برای تجهیز مرغداری صفر تا ۱۰۰ چه تجهیزاتی لازمه؟
          برای سالن ۱۵ در ۲۰ حدود سرمایه ای که لازمه رو بفرمائید

          • سلام و خسته نباشید
            دانخوری و آبخوری هوشمند و سیستم گرمایشی لازم دارم برای مرغداریم
            چه جوری میتونم مشاوره بگیرم و از قیمت ها مطلغ بشم ؟

            • سلام ممنون از اطلاعت مفیدتون توی متن نوشتین که دستگاه مه پاش دارید برای تجهیز گلخانه ای با ابعاد ۱۰۰ متر وگیاهان تزیینی چقدر باید هزینه کنم ایا نصب مه پاش از طرف کارخانه صورت میگیرد؟

              • سلام وقت بخیر
                محمدی هستم از کرج
                یکسال پیش از مجموعه بردیا صنعت ابخوری و دانخوری دستی تهیه کردم.
                کیفیت پلاستیک بکاررفته نشکن و مقاوم هستند و تا به امروز دچار شکستگی نشدن.

                • سلام و خسته نباشید
                  بهرامی هستم ازتون دانخوری هوشمند خرید کردم کیفیت خوب و قابل قبولی داشت
                  ممنون از مشاوره های خوب و کیفیت عالی تون

                  • سلام وقت بخیر
                    تجهیزات مرغداری که از شما تهیه کردم.
                    شامل ابخوری و دانخوری دستی بودن، سیستم گرمایشی هم از شما تهیه کردم جت هیتر. نوع بسته بندی خیلی مقاوم بود، بطوری که هیچکدوم از وسایل دچار شکستگی نشدند.
                    ممنون از شما

                    • سلام به مجموعه بردیا صنعت خدا قوت ممنون بابت محصولات با کیفیتتون خدا خیرتون بده.فقط اگر محصولاتتون دفترچه راهنما داشته باشه عالی تر میشه

                      • سلام تشکر میکنم ازمجموعه زحمت کش شما که با راه اندازی خط اتومات کامل سالن مرغداری کار برمن خیلی راحت واسان شد چون پارسال خط آبخوری و دانخوری من اتومات نبود وبایه غفلت نبود من در سالن ونشت آب باعث شد که کلی تلفات مرغ داشته باشم

                        • سلام من همه وسایل دانخوری و ابخوری دستی و فن و ایلنت و پد و جتهیتر از شما خریم برای سالن مرغداریم در امل هم کیفیت خیلی خوبی داشتن همه زود به دستم رسید

                          • برای افغانستان از دانخوری و ابخوری دستی خریداری کردم ارسال کردم خیلی برام مناسب در اومد قیمتش و کیفیت عالی محصول باعث شد خوب بفروشم

                            • سلام من برای تکمیل مرغداریم از مجموعه بردیا صنعت کمک گرفتم از صفر تا صدمو و بسیار راضی بودم ممنون از خانم زارع

                              • سلام وقتتون بخیر .جت هیتر برای سالن ازمجموعه شما سفارش داشتم پارسال یک هیتر بردم خیلی از کیفیتش راضی بودم وقیمتش هم خوب بود امسال میخواهم برای سالن جدید که راه اندازی کردم وتجهیزات مرغداری رو ازشما سفارش گرفتم بفرستید

                                • با سلام وخسته نباشید خدمت مجموعه‌ی بردیا صنعت من کمتر از ۶۰ماه پیش از شما دانخوری قفلی بزرگ خریدم خیلی خیلی خیلی متشکرم من ۶ سال پیش که تازه مرغداری ها مو بزرگ تر کرده بودم پس سر عموم شرکت شمارو به من معرفی کرد و بعد از یک سال که قانع شدم شرکت بردیا صنعت خیلی خیلی عالی هست بعد ازشما دانخوری قفلی کوچیک وبعد که مرغداری ۱ارتفاع دادم بزرگش رو هم خریدم
                                  محمد فکری از کلار دشت

                                  • شماره همراه: ۰۹۱۲۳۶۷۵۶۶۴

                                دیدگاهتان را بنویسید

                                نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *