کارخانه قفس سازی تمام گالوانیزه ضد زنگ برای مرغ تخمگذار

آنچه در این مقاله می خوانید...

کارخانه قفس سازیقفس تمام گالوانیزه برای مرغ تخمگذار

کارخانه قفس سازی در کرج و برخی دیگر از شهر های بزرگ ایران، نمونه های مختلفی از قفس های تمام گالوانیزه و دیگر نمونه ها، که کاملا ضد زنگ می باشند را برای پیشبرد راتدمان کیفی در پرورش مرغ تخمگذار ساخته، و برای تمامی متقاضیانی که قصد بر خریداری انواع مختلف این قفس ها را دارند، در سراسر ایران ارسال می کنند.

کارخانه قفس سازی

کارخانه قفس سازی

از دیر باز تا کنون سیستم های پرورش طیور در ایران با بهره گیری از تکنولوژی هایی که از کشور های دیگر بر ما احاطه شده بوده در حال بهره وری بوده اند. اما امروزه کارخانه های قفس سازی در برخی از شهر های ایران با در اختیار گرفتن مهندسین کار آمد، و توانمند در عرصه سازندگی با طراحی نمونه های مختلفی از تجهیزات مرغداری و قفس های مکانیزه، سبب ارتقاع بسیار بالای سطح جایگاهی ایران در بین دیگر کشورهای سازنده شده است. به گونه ای که پرورش دهندگان از بسیاری از کشورهای اطراف جهت بهره مندی از این تکنولوژی ها با این کارخانجات ارتباط گرفته، و به دنبال دریافت خدمات می باشند.

کارخانه قفس سازی  کارخانه قفس سازی

قفس تمام گالوانیزه برای مرغ تخمگذار

اگر به صورت کلی بخواهیم سیستم مرغداری را به چالش بکشیم، یکی از لوازم و تجهیزاتی که وجود آن به صورت کلی سیستم پرورش را تغییر می دهد قفس می باشد. که در این رابطه به صورت کلی می توان پرندگان را تحت کنترل قرار داد. و در حالت دیگر به سیستم دانخوری واگنی باید اشاره داشت که با ساختار مستحکمی که دارد، تا سالها می توان مورد استفاده قرار داد. یا آبخوری آن که از نوع نیپل بوده، و در بهینه سازی مصرف آب نقش بسیار خوبی را در مرغداری ایفا می کند. و از خیس شدن کف قفس نیز جلو گیری به عمل می آورد.

کارخانه قفس سازی  کارخانه قفس سازی

قفس های مرغ به صورت کلی از مفتول های مختلف ساخته می شود. که در بهترین ساختار تولید، مفتول های گالوانیزه، و یا آبکاری شده مورد استفاده قرار می گیرد. و تمامی ورق های به کار رفته در آن نیز همگی از جنس گالوانیزه می باشند. و در این ساختار قفس شرایط ویژه ای برای زندگی ۴۵ روزه مرغ در نظر گرفته شده است، که در ادامه اشاره ای به آن خواهیم داشت.

  • مجهز به سیستم آبخوری نیپل که در زیر ممه خروجی آن شکل استکانی جهت جلو گیری از ریزش آب قرار گرفته است.
  • در هر خط از دانخوری زنجیری به صورت مستقل یک موتور گیربکس با دنده زنجیر کوبله شده است.
  • انتقال دان به وسیله  اوگر از سیلوی ذخیره به قسمت دانخوری.
  • قابلیت تنظیم و نصب دستگاه تخم مرغ جمع کن بر روی قفس.
  • مجهز به سیستم کود کش در دو حالت طولی، و عرضی، که با تابلوی فرمان اتوماتیک می توان برنامه دقیقی را برای آن در نظر گرفت.

کارخانه قفس سازی  کارخانه قفس سازی  کارخانه قفس سازی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی
شماره موبایل: 09120774681
زهرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *