صادرات سمپاش پشتی موتوری | پخش کنندگان برتر آن در سراسر ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

برترین صادر کنندگان سمپاش پشتی موتوری در کشورپخش کنندگان سمپاش پشتی موتوری در ایرانعوامل موثر در قیمت گذاری سمپاش پشتی موتوری در کشورراهنمای خرید سمپاش پشتی موتوری با کیفیت بالاقیمت فروش سمپاش پشتی موتوری در ایران

سمپاش پشتی موتوری نوعی از سمپاش های است که برای سهولت کار و نیز افزایش بازده عملیات سمپاشی ساخته و طراحی شده است.موتور دستگاه  سمپاش از طریق سیستم الکتریکی پمپ دستگاه را فعال نموده،که این امر باعث ایجاد فشار در مایع سم،و پاشیدن آن بر روی گیاهان یا درختان می گردد.سمپاش پشت موتوری لانسی و سمپاش پشتیموتوری خرطومیدر ظرفیت های ۱۵ تا۲۸ لیتر در برند های مختلف و همپنین از کشور های مختلف،از جمله،چین،تایلند،ایتالیا،آلمانو ترکیه،و انگلستان و….موجود می باشند.و همچنین بیشتر این محصولات دارای خدمات پس از فروش می باشند.و این گستردگی جنس و برند باعـث رونق شرکت های واردات و صادرات سمپاش  پشتی موتوری می شوند.

صادرات سمپاش پشتی موتوری | پخش کنندگان برتر آن در سراسر ایران

برترین صادر کنندگان سمپاش پشتی موتوری در کشور

برترین صادر کنندگان سمپاش پشتی موتوری در کشورهر ساله از طریق سازمان توسعه تجارت ایران برترین صادر کنندگان ایران معرفی می شوند.که این عمل باعث پیشرفت تولید کنندگان و صادر کنندگان برتر می شود.

و صادر کنندگان این محصول با توجع به این که،محصولاتشان در خارج از مرز ها کشور به فروش می رسد،باید پشتیبانی کامل و جامع از محصولات خود را به عمل آورند.بر همین اساس باید توان پشتیبانی از تعمیر سمپاش موتوری پشتی و همچنین دیگر محصولات خود را مداوم دارا باشند.و توانایی خدمات پس از فروش محصول را داشته باشند،یکی دیگر از محصولات سمپاش کوله ای است،که صادر کنندگان باید لوازم یدکی سمپاش کوله ای را نیز در نظر داشته باشند.

پخش کنندگان سمپاش پشتی موتوری در ایران

پخش کنندگان سمپاش پشتی موتوری در ایرانتولید کنندگان و و وارد کنندگان هر ساله در نمایشگاه دستاورد های کشاورزی؛محصولات خود را به دید؛علاقمندان و مشتاقان به صنعت کشاورزی مدرن و صنعتی به نمایش می گذارند.در این نماشگاه ها انواع آلات کشاورزی مورد توجع علاقه مندان قرار می گیرند.در این نمایشگاه ها انواع محصولات کشاورزی نمایش داده می شود که یکی از آن محصولات؛سمپاش پشت موتوری است.

  • سمپاش های پشت موتوری که به سمپاش اتومایزر نیز معروف هستند؛به طور کلی هر نوع سمپاشی که مایع درون مخزن(سم)در آن تحت فشار نبوده و قطرات سم پس از برخورد باجریان شدید هوا به ذرات بسیار ریزی تبدیل شوند.سمپاش اتومایزر یا سمپاش پشتی موتوری نام دارند.
  • پخشکنندگان این محصول با توجع به گستردگی و تنوع محصول و هم چنین کیفیت و قدرت،موتور و حجم مخزن و عملکرد دستگاها؛این محصولات را با قیمت های متفاوتی به فروش می رسانند.

عوامل موثر در قیمت گذاری سمپاش پشتی موتوری در کشور

عوامل موثر در قیمت گذاری سمپاش پشتی موتوری در کشورعواملی که تاثیر مستقیم بر قیمت این نوع محصولات دارند:

  • کیفیت و نوع محصولات.
  • قدرت و موتور.
  • وزن محصولات.
  • عملکرد دستگاه.
  • نوع سوخت و عملکرد.
  • متعلقات دستگاه.
  • و همچنین شرایط بازار داخلی نیز در این امر بی تاثیر نخواهد بود.
    قیمت سمپاش موتوری هوندا نیز با این تفاسیر می تواند دست خوش تغییر شود.

راهنمای خرید سمپاش پشتی موتوری با کیفیت بالا

راهنمای خرید سمپاش پشتی موتوری با کیفیت بالاکیفیت مخازن.نازل.لانس.و عملکرد موتور یکی از مهم ترین نکات انتخاب سمپاش های پشتی موتوری  می باشند.که متداول ترین  سمپاشی های پشتی موتوری در دو نوع سمپاشی پشتی موتوری لانسی و سمپاش پشتی موتوری خرطومی می باشند.لازم به توضیح است که بیشترین مصارف سمپاش های پشتی موتوری برای باغات در مساحت پایین و غیر صنعتی بوده است.در هنگام خرید این نوع دستگاه حتما باید به خدمات پس از فروش کیفیت ساخت بالای دستگاه قدرت و عملکرد دستگاه و دیگر جزییات دقت شود.

دو نوع از سمپاش در ایران که پیشترین مصارف را دارند.

  1. سمپاش موتوری هوندا
  2. سمپاش موتوری دیانا

قیمت فروش سمپاش پشتی موتوری در ایران

قیمت فروش سمپاش پشتی موتوری در ایرانلیست قیمت سمپاش را می توان در اینترنت به روز  مشاهده کرد.که این امر باعث سهولت و باز بودن انتخاب در خرید این نوع محصول دانست.

قیمت سمپاش موتوری دیانا در ایران بسته به مدل های مختلف این محصول متفاوت است.

و همچنین این نوع محصول در دو نوع مختلف سمپاش خرطومی دیانا و سمپاش لانسی دیانا وارد بازار می شوند.

  • سمپاش خورطومی دیانا؛در ظرفیت مخزن ۱۴ لیتری،و عملکرد دستگاه سمپاش پشتی موتوری اتومایزر و نوع سوخت و عملکرد موتور بنزینی  2 زمانه با وزنی حدود ۱۸٫۵ کیلو گرم وارد بازار می شود.
  • لانسی دیانا نیز باظرفیت مخزن ۲۰ لیتری و قدرت ۲٫۵ بار و نوع سوخت،و عملکرد موتور بنزینی ۲ زمانه و با وزنی در حدود ۱۴٫۲ کیلو گرم وارد بازار می شود.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی
شماره موبایل: 09120774894
زهرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *