فروش سم زنگ زرد گندم و بهترین زمان مصرف

آنچه در این مقاله می خوانید...

سم زنگ زرد گندمفروش سم زنگ گندممنبع : کمپانی ماشین سازی
فروش سم

فروش سم زنگ زرد گندم با نام تجاری تیلت یا همان پروپیکونازول در بین فروشگاه های عرضه انواع سموم, جایگاه بسیار خوبی به خود اختصاص داده است. به این دلیل که سم تیلت در مقابله با آفت زنگ گندم به خوبی تاثیر گذاری خود را نشان داده است. فقط کافیست این سم را طبق دستور گیاه پزشک و در زمان مشخص شده مورد مصرف قرار داد، تا به دنبال آن بهترین نتیجه را از این سم بدست آوریم.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه لیست قیمت سموم مختلف کشاورزی شرکت گل سم گرگان، انواع مختلف سموم کشاورزی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، تهیه نمائید.

فروش سم

سم زنگ زرد گندم

زنگ گندم از جمله خطرناک ترین آفات برای محصولات گندم، و برنج به شمار می آید. زنگ گندم در چند نمونه زنگ سیاه، زنگ زرد، و قهوه ای می باشد. که با بروز این آفت صدمات جبران ناپذیری از قبیل کاهش محصول، ارزش علوفه، و برخی مشکلات دیگر به گیاه وارد می شود. که به دنبال آن کاهش مقاومت گیاه در برابر سرما، و بیماریها، کاهش ریشه زدایی، و همچنین پایین آوردن رشد گیاه را به دنبال دارد، که در بسیاری موارد دیده شده آفت زنگ گندم نیز برای حیوانات سمی می باشد.

فروش سم فروش سم

فروش سم زنگ گندم

فروش سم زنگ گندم در بسیاری از فروشگاه های سراسر کشور دایر می باشد. ولی قبل از اینکه اقدام به استفاده از این سموم شود، لازم است با متخصصین آب و خاک مشورت به عمل آید. تا با یک برنامه ریزی بسیار قوی، و ارائه بهترین نمونه سم به مقابله با این آفت خطرناک بپردازیم. که در این رابطه کمپانی بزرگ بردیا ترید با بهره گیری از تجربیات بهترین متخصصین آماده خدمت رسانی به زارعین عزیز می باشد.

فروش سم

منبع : کمپانی ماشین سازی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی
شماره موبایل: 09179283195
زهرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

2

2 پاسخ به “فروش سم زنگ زرد گندم و بهترین زمان مصرف”

  1. ضمن عرض سلام وتبریک به مناسبت تداخل بهارقرآن وبهارطبیعت خواستم بدونم مشکل کجاست که هرسال کلی هزینه بابت سم وسمپاشی پرداخت میکنیم به امیداینکه میگیم امسال روسمپاشی کردیم لااقل سال آینده راحتیم ولی برعکس کم نشده بلکه قویترهم شده..مشکل کجاست وعلاج آنرابفرمایید.تشکروسپاس.سعیدکعبی.روستاهای حاشیه دز.منطقه آهودشت.شهرکرخ

    • شماره همراه: ۰۹۳۹۳۰۸۲۲۵۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *