قیمت سمپاش پشت تراکتوری ۴۰۰ لیتری بوم دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت سمپاش پشت تراکتوری :سفارش دستگاه :فروش سمپاش تراکتوری ۴۰۰ لیتری بوم  ۱۲ متریخرید سمپاش بالدار مکانیکی | بردیا صنعتقیمت روز سمپاش پشت تراکتوری بالدار تمام هیدرولیک استعلام روز سمپاش پشت تراکتوری ایتالیایی + Bertolini PA 530ارسال سمپاش ۴۰۰ لیتری با بوم ۸ متر برای آقای منصوری به مقصد لرستان
قیمت سمپاش پشت تراکتوری

قیمت سمپاش پشت تراکتوری با مخزن فایبر گلاس، با گنجایش مخزن ۴۰۰ لیتری و بالاتر، بوم دار در اغلب کارخانجات تولید، و ساخت این دستگاه کاملا متغییر می باشد، حال اگر این نمونه از دستگاه ساخت ماشین سازان داخلی باشد، حدود ۲۰ درصد به نسبت نمونه های مشابه خارجی ارزانتر می باشد و در ضمن تامین قطعات مورد نیاز دستگاه های سمپاش داخلی راحت تر صورت می پذیرد.

سمپاش پشت تراکتوری

قیمت سمپاش پشت تراکتوری :

  • قیمت این دستگاه ها از ۱۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان شروع شده، به بالا، آن هم با توجه به نوع موتور، و تجهیزات دستگاه متغیر می باشد.
  • گنجایش این دستگاه ۴۰۰ لیتر می باشد.
  • وزن این سمپاش حدود ۱۴۰ کیلو گرم، با طول ۱۸۰ و عرض ۸۰ و ارتفاع ۱۶۰ سانتیمتر می باشد.
  • دور پمپ ۵۴۰، با توان ۱۰، و طول پاشش ۸، و طول پاشش لانس ها حدود ۱۲ متر می باشد.

در ضمن امکان تغییر قیمت در دستگاه، طی زمان وجود دارد.

سمپاش پشت تراکتوری

سفارش دستگاه :

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیست قیمت، می بایست با مدیران فروش مجموعه کشت و صنعت بردیا از طریق سایت های اینترنتی ارتباط برقرار کرد.

قیمت سمپاش پشت تراکتوری ۴۰۰ لیتری بومدار را می توانید با مراجعه به سایت مجموعه بردیا صنعت با سهولت تهیه کنید.

این مجموعه آمادگی این را دارد تا اطلاعات مفید مربوط به سمپاش پشت تراکتوری ۴۰۰ لیتری بوم دار را در اختیار شما گذاشته و شما را با قیمت مناسب این سمپاش آشنا کند.

سمپاش پشت تراکتوری

فروش سمپاش تراکتوری ۴۰۰ لیتری بوم  ۱۲ متری

فروش سمپاش تراکتوری ۴۰۰ لیتری با بوم ۱۲ متری در سایت مجموعه بردیا صنعت آغاز شده است.

سمپاش تراکتوری ۴۰۰ لیتری بوم ۱۲ متری با سه نوع موتور ایتالیا، ترک و چین موجود می باشد، این سمپاش برای پخش کردن انواع سموم و کود های مایع در مزارع کشاورزی استفاده می شود.

مخزن این سمپاش به دلیل اینکه دارای استحکام و مقاومت بالایی است، در برابر سموم و مواد شیمیایی بسیار مقاوم است و آسیبی به مخزن نمی رسد.

سمپاش تراکتوری ۴۰۰ لیتری بوم ۱۲ متری به دلیل مخزن مناسبی که دارد، در میان مصرف کنندگان و مزرعه داران بسیار پر طرفدار می باشد.

این سمپاش به دلیل داشتن یک مخزن با حجم متوسط، مناسب زمین هایی با وسعت کم و یا زمین های زراعی با وسعت متوسط، بسیار عالی می باشد.

مجموعه بردیا صنعت با فروش سمپاش تراکتوری ۴۰۰ لیتری با بوم ۱۲ متری بهترین موقعیت را برای خریداران ایجاد کرده است.

سمپاش پشت تراکتوری

خرید سمپاش بالدار مکانیکی | بردیا صنعت

خریداران محترم در هنگام خرید سمپاش بالدار مکانیکی، باید اطلاعات کافی در مورد خرید سمپاش و وضعیت سمپاش داشته باشند، و با خیال آسوده سمپاش مناسب خود را تهیه کنند.

مجموعه بردیا صنعت  خریداران عزیز در زمینه تهیه ی سمپاش بالدار مکانیکی یاری کرده و شما عزیزان را با این سمپاش آشنا می کند، تا بتوانید با اطلاعات کافی و آشنایی لازم در مورد سمپاش، سمپاش بالدار مکانیکی مناسب خود را خرید کنند.

سمپاش بالدار مکانیکی، از این جهت مکانیکی نام دارد که بوم سمپاش در صورت اتومات و نیمه اتومات ساخته میشود.

سمپاش بالدار میکانیکی با بوم تمام هیدولیک به این صورت است که بوم سمپاش فقط با فشار دادن دکمه در قسمت تنظیمات، بوم سمپاش بصورت اتوماتیک باز و بسته میشود و ارتفاع آن نیز تنظیم میگردد.

سمپاش پشت تراکتوری

قیمت روز سمپاش پشت تراکتوری بالدار تمام هیدرولیک

با توجه به نوسان قیمت روز سمپاش تراکتوری بالدار تمام هیدرولیک در بازار، تولیدی ها و مراکز فروش، بهترین کار این است که قبل از خرید سمپاش از یک منبع مطمئن اطلاعات کامل و قیمت واقعی سمپاش پشت تراکتوری را به دست آورید، و با آسایش خاطر خرید را انجام دهید.

مجموعه بردیا صنعت به کمک سایت پر محتوایی که برای شما عزیزان قرار داده است، می توانید اطلاعات لازم را به دست آورید و برای رفع سوالات و مشکلات خود با کارشناسان حاذق این مجموعه در ارتباط باشید.

از تجربه و راهنمایی های این عزیزان بهره ببرید، و سمپاش پشت تراکتوری بالدار تمام هیدرولیک مورد نیاز خود را با قیمت روز از درب کارخانه تهیه کنید.

 سمپاش پشت تراکتوری بالدار تمام هیدرولیک بهترین نوع سمپاش برای محلول پاشی زمین هایی با وسعت بسیار زیاد است.

این وسیع بودن زمین، باید به درستی برای محلول پاشی مدیریت شود تا نقطه ای زمین برای سمپاشی جا نماند.

سمپاش بوم تمام هیدرولیک به دلیل کارایی و بلندی بومی که دارد، تمام نقاط زمین را به طور کامل محلول پاشی میکند.

سمپاش پشت تراکتوری

استعلام روز سمپاش پشت تراکتوری ایتالیایی + Bertolini PA 530

سمپاش پشت تراکتوری ایتالیایی از سمپاش هایی هستند که درخواست کنندگان زیادی دارن، این سمپاش ها به دلیل استحکام و قدرت بالایی که دارند بسیار خواهان دارد.

بهتر است قبل از خرید این سمپاش یک استعلام از منبع موثق داشته باشید و بعد از استعلام به روز خود سمپاش پشت تراکتوری ایتالیایی مناسب را انتخاب کنید.

یکی از مهمترین ویژگی های سمپاش پشت تراکتوری ایتالیایی که باید در استعلام هم از آن مطلع شوید، داشتن پمپ مناسب دیافراگمی است.

پمپ Bertolini PA 530  یکی از بهترین پمپ هایی است که در سمپاش های پشت تراکتوری ایتالیایی باید موجود باشد .

این پمپ یکی از با دوام ترین پمپ های موجودی است که بر روی  سمپاش ها سوار می شود، این پمپ دارای قطر بالایی است که مانع از شکستگی یا پوسیدگی پوسته می شود.

پمپ برتولینی ایتالیا سه پیستونه است و در مقابل سموم بسیار مقاوم و دارای خاصیت ارتجاعی می باشد، و این پمپ دارای ۶ فشار باری می باشد.

در هنگام گرفتن استعلام روز از مجموعه بردیا صنعت با اطمینان در مورد سمپاش پشت تراکتوری  با پمپ برتولینی ایتالیایی ( BertoliniPA530 ) می توانید به راحتی خرید مناسب خود را انجام دهید.

سمپاش پشت تراکتوری

ارسال سمپاش ۴۰۰ لیتری با بوم ۸ متر برای آقای منصوری به مقصد لرستان

سمپاش ۴۰۰ لیتری کوچکترین حجم مخزن در میان سمپاش تراکتوری است که اقای منصوری با توجه به وسعت کم زمین این نوع از سمپاش را با بوم ۸ متر تهیه کردند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی
شماره موبایل: 09120774894
زهرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

18

18 پاسخ به “قیمت سمپاش پشت تراکتوری ۴۰۰ لیتری بوم دار”

  1. سلام و خسته نباشید
    ممنون از اطلاعات خوبتون

    سمپاش ۴۰۰ لیتری با بوم ۱۲ با پمپ ترک چه قیمت میشه؟

    • سلام خسته نباشد ممنون بابت محصولات خوبتون من واقعا راضیدهستم چند سال پیش از شما سمپاش خریدم الان هم مدل جدید تر و میخوام از شما بخرم

      • سلام وقت بخیر
        سمپاش ۴۰۰ لیتری با بوم ۸ متر از شما خرید کردم، کیفیت خیلی خوبی برای پاشش داره، تمام منطقه ای که گیاه هست، بخوبی محلول پاشی میکنه و حتی بوم از مقاومت بالایی برخوردار هست.

        • سلام و درود
          سمپاش پشت تراکتوری ۴۰۰ لیتری با بوم ۱۰ ازتون خرید داشتم
          کیفیت عالی و درجه ۱
          ممنون از مجموعه خوبتون

          • سلام وقت بخیر
            از کیفیت سمپاش ۴۰۰ لیتری، خیلی راضی هستم.
            دو ماه پیش از شما خرید کردم و شما این اطمینان خاطر رو به من دادین که جنس مرغوبی هست، با تمام عکس و فیلم هایی که فرستادین، کیفیت سمپاش رو سنجیدم و متوجه شدم که کارکرد عالی داره،

            • سمپاش پشت تراکتوری میخواهم سفارش بدهم چطور میشه ثبت سفارش انجام بدهم وارسالش چطوره وچند روزه می‌رسد ممنون میشم راهنمایی کنید باتشکر از مجموعه بردیا صنعت خانم محمدی

              • سلام خدا قوت به بچه های بردیا صنعت
                دستگاه های هیدرولیک واقعا کار کشاورز و راحت کرده دیگه نیازی نیست پیاده شدیم باز و بسته کنیم.ممنون

                • سلام و خسته نباشید
                  بنده سمپاش ۸۰۰ لیتری دارم
                  شما بوم مجزا که بتونم برای دستگاه استفاده کنم هم دارید ؟

                  دیدگاهتان را بنویسید

                  نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *