فروش سم زنگ زرد گندم و بهترین زمان مصرف+فیلم آموزشی

آنچه در این مقاله می خوانید...

 گوگرد مایع بهترین جایگزین برای سم زنگ زرد معایب استفاده از سم زنگ زردکنترل بیماری زنگ زرد گندم با استفاده از گوگرد مایعکنترل قارچ و آفات با گوگرد پاشیکود سولوپتاس مایعسم زنگ زرد گندمفروش سم زنگ گندم
فروش سم

فروش سم زنگ زرد گندم با نام تجاری تیلت یا همان پروپیکونازول در بین فروشگاه های عرضه انواع سموم، جایگاه بسیار خوبی به خود اختصاص داده است. به این دلیل که سم تیلت در مقابله با آفت زنگ گندم به خوبی تاثیر گذاری خود را نشان داده است. فقط کافیست این سم را طبق دستور گیاه پزشک و در زمان مشخص شده مورد مصرف قرار داد، تا به دنبال آن بهترین نتیجه را از این سم بدست آوریم.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه لیست قیمت انواع سمپاش کشاورزی و باغبانی، انواع مختلف سمپاشهای کشاورزی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، تهیه نمائید.

گوگرد مایع

 گوگرد مایع بهترین جایگزین برای سم زنگ زرد

  • کود گوگرد مایع، به عنوان یک ضدعفونی کننده شناخته شده است که برای از بین بردن آفات و قارچ در زمین های زراعی و باغی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • زنگ زرد، شایع ترین بیماری های قارچی در زمین های زراعی گندم است که در صورت رطوبت بالا ایجاد می شود.
  • این بیماری در صورت عدم کنترل، می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.
  • اما راهکار تضمینی عدم بازگشت این بیماری و جلوگیری از پیدایش آن چیست؟
  • استفاده از گوگرد مایع می تواند بهترین جایگزین برای سم زنگ زرد باشد.
  • گوگرد مایع با خاصیت ضد عفونی کنندگی که دارد، بهترین عملکرد را در مقابل آفات و قارچ از خود نشان داده است که زیان استفاده از آن به نسبت سم، صفر است.

کود گوگرد مایع

 معایب استفاده از سم زنگ زرد

  • مصرف سموم شیمیایی، برای کنترل و از بین بردن آفات، ممکن است که در مرحله اول استفاده، کمی تغییرات ایجاد کند، اما به مرور زمان اگر استفاده از آن دائمی شود و مقدار دوز آن بالا برود، آسیب های جدی را برای فرد و محصولات به همراه دارد.

🧐حال اینکه معایب استفاده از سموم چیست؟

  1. آلودگی خاک و آب: سموم شیمیایی می‌توانند به خاک و آب‌های زیرزمینی نفوذ کنند و باعث آلودگی آنها شوند. این آلودگی می‌تواند اثرات طولانی‌مدت و جبران‌ناپذیری بر کیفیت منابع آب و سلامت خاک داشته باشد.
  2. خطرات برای کشاورزان: کشاورزانی که به صورت مستقیم با سموم شیمیایی کار می‌کنند، در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به بیماری‌ها و مشکلات ناشی از تماس با این مواد قرار دارند.
  3. توسعه مقاومت: استفاده مداوم از یک نوع سم می‌تواند منجر به توسعه مقاومت در آفات و بیماری‌ها شود. در نتیجه، سموم مؤثر قبلی کارایی خود را از دست می‌دهند و نیاز به استفاده از سموم جدید و قوی‌تر ایجاد می‌شود.
  4. هزینه‌های بالا: استفاده مکرر از سموم می‌تواند هزینه‌های تولید را افزایش دهد. همچنین، خرید سموم جدید و مقاوم‌تر نیز به هزینه‌های اضافی منجر می‌شود.

تمامی مواردی که ذکر شد، از جمله تعداد معدودی از معایب استفاده ی مکرر از سموم است.

اما چه راهکاری می تواند، جایگزین استفاده ی سموم شود؟

گوگرد مایع

کنترل بیماری زنگ زرد گندم با استفاده از گوگرد مایع

در این دهه اخیر استفاده از کود گوگرد مایع، در اثر تاثیرات فوث العاده ای که داشته، توانسته است که به عنوان یک ضدعونی کننده و علاوه بر آن تقویت کننده، جایگاه ویژه ای را در میان مصرف کنندگان داشته باشد.

موارد زیر کود گوگرد مایع را از سایر کود ها متمایز کرده است.

  • کنترل بیماری‌های قارچی: گوگرد به طور طبیعی دارای خاصیت ضد قارچی است و می‌تواند به کنترل بیماری‌های قارچی مانند سفیدک سطحی، زنگ‌ها و کپک‌ها کمک کند. این ویژگی باعث می‌شود که کود گوگرد مایع بتواند به عنوان جایگزینی برای برخی از قارچ‌کش‌های شیمیایی استفاده شود.
  • کنترل باکتری‌ها و آفات: گوگرد همچنین می‌تواند به کاهش جمعیت برخی از باکتری‌ها و آفات کمک کند، که این ویژگی می‌تواند جایگزینی مناسب برای برخی از حشره‌کش‌ها و باکتری‌کش‌ها باشد.

کود گوگرد مایع

  • افزایش جذب مواد مغذی: گوگرد یکی از عناصر ضروری برای رشد گیاهان است. کود گوگرد مایع می‌تواند به بهبود جذب مواد مغذی مانند نیتروژن و فسفر کمک کند، که به سلامت و رشد بهتر گیاهان منجر می‌شود.
  • کاهش آلودگی: کود گوگرد مایع نسبت به سموم شیمیایی کمتر به محیط زیست آسیب می‌زند. این ماده به راحتی در طبیعت تجزیه می‌شود و اثرات زیست‌محیطی منفی کمتری دارد.
  • کاهش خطرات برای انسان و حیوانات: استفاده از کود گوگرد مایع به جای سموم شیمیایی خطرات کمتری برای سلامت انسان و حیوانات دارد. این ماده کمتر سمی است و تماس با آن معمولاً خطرات جدی به دنبال ندارد.

کود گوگرد مایع

کنترل قارچ و آفات با گوگرد پاشی

شما عزیزان می توانید برای کنترل و جلوگیری از ورود قارچ و آفات به زمین خود و عدم صدمه به محصولات کشاورزی، کود  گوگرد مایع را در الویت مصرف خود قرار دهید.

شما را به تماشای این فیلم دعوت می نماییم.

 

کود سولوپتاس مایع

  • کود سولوپتاس مایع به احیای دوباره گیاهان، پس از محلول پاشی و گوگرد پاشی کمک می کند.
  • ممکن است، این سوال مطرح شود که آیا محلول پاشی باعث ضعف گیاه هم می شود؟
  • بله؛ پس از انکه محلول پاشی و گوگرد پاشی، صورت می گیرد، گیاه کمی دچار ضعف می شود که این مسئله جای نگرانی ندارد؛ زیرا استفاده از کود سولوپتاس مایع می تولند از ضعف گیاه جلوگیری کند.

📌اما چگونه و به چه صورت؟

  • کود سولوپتاس مایع، که ترکیبی از پتاسیم و گوگرد به صورت محلول در آب است، می‌تواند به احیای گیاهان و بهبود رشد آنها کمک کند.
  •  این کود به دلیل ترکیبات خود دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که به تقویت گیاهان و بهبود شرایط رشدی آنها کمک می‌کند.
  • یکی از روش‌های موثر استفاده از کود سولوپتاس مایع، محلول‌پاشی بر روی برگ‌ها و ساقه‌های گیاهان است.
  • این روش به گیاهان کمک می‌کند تا مواد مغذی را به سرعت جذب کنند.

کود سولوپتاس مایع

سم زنگ زرد گندم

زنگ گندم از جمله خطرناک ترین آفات برای محصولات گندم، و برنج به شمار می آید. زنگ گندم در چند نمونه زنگ سیاه، زنگ زرد، و قهوه ای می باشد که با بروز این آفت صدمات جبران ناپذیری از قبیل کاهش محصول، ارزش علوفه، و برخی مشکلات دیگر به گیاه وارد می شود که به دنبال آن کاهش مقاومت گیاه در برابر سرما، و بیماریها، کاهش ریشه زدایی، و همچنین پایین آوردن رشد گیاه را به دنبال دارد، که در بسیاری موارد دیده شده آفت زنگ گندم نیز برای حیوانات سمی می باشد.

فروش سم زنگ گندم

فروش سم زنگ گندم در بسیاری از فروشگاه های سراسر کشور دایر می باشد. ولی قبل از اینکه اقدام به استفاده از این سموم شود، لازم است با متخصصین آب و خاک مشورت به عمل آید. تا با یک برنامه ریزی بسیار قوی، و ارائه بهترین نمونه سم به مقابله با این آفت خطرناک بپردازیم. که در این رابطه کمپانی بزرگ بردیا ترید با بهره گیری از تجربیات بهترین متخصصین آماده خدمت رسانی به زارعین عزیز می باشد.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی
شماره موبایل: 09179283195
زهرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

28

28 پاسخ به “فروش سم زنگ زرد گندم و بهترین زمان مصرف+فیلم آموزشی”

  1. ضمن عرض سلام وتبریک به مناسبت تداخل بهارقرآن وبهارطبیعت خواستم بدونم مشکل کجاست که هرسال کلی هزینه بابت سم وسمپاشی پرداخت میکنیم به امیداینکه میگیم امسال روسمپاشی کردیم لااقل سال آینده راحتیم ولی برعکس کم نشده بلکه قویترهم شده..مشکل کجاست وعلاج آنرابفرمایید.تشکروسپاس.سعیدکعبی.روستاهای حاشیه دز.منطقه آهودشت.شهرکرخ

    • با سلام
      بهترین کار در کنار سم پاشی استفاده از ارقام گندم مقاوم به زنگ زرد در کاشت محصول است و مدیریت مصرف کود اوره در مزرعه و تغییر ساعات آبیاری بارانی در مزارعی که این نوع آبیاری را دارند.

  2. از زمانی که به پیشنهاد شما کود گوگرد مایع برای کنترل افات، استفاده میکنم.، هم درصد پیشروی ان کاهش پیدا کرده و هم اینکه گیاهم تقویت شده، از پیشنهاد خوب مجموعه ممنونم

  3. سلام. یک سوالی داشتم از خدمتتون، آیا ضمانتی هست این محصول؟ یعنی اگر استفاده کردیم و جواب نداد قابل مرجوعی هست؟

  4. سلام برای گیاهان آپارتمانی کدوم مدل سم رو استفاده کنیم که در صورت استفاده توسط حیوانات خانگی آسیب نبینه

  5. سلام
    کودهای گوگرد مایع چه قیمتن ؟
    زمان و میزان استفاده رو خودتون مشاوره میدین ؟

  6. سلام. از پاسخ گویی و مشاوره دلسورانه تون کمال تشکر رو دارم. محصولاتتون از نظر ‌کیفیت واقعا درجه یک هستن.

  7. سلام باغدار پسته هستم درر فسنجان پارسال میوه پسته خوبی نداشتم وهسته پسته تو خالی داشتم وضعیف با استفاده ازکود سلوپتاس امسال کیفیت محصول پسته من بطور چشمگیری بالا رفته کیفیت محصولم خیلی عالی شده واین برکت رو بعد ازخدا مدیون شما هستیم مجموعه باران کود هستم تشکر از خانم محمدی که همیشه همراه ما هستن

  8. سلام برای باغم گوگرد پاشی انجام دادم الحمدلله با استفاده ازگوگرد تونستم جلوگیری کنم ازورود افتها وقارچ به محصولم راضی بودم وفرایند گوگرد پاشی رو همانطور که گفتید ادامه میدهم ممنونم ازشما ومجموعه باران کود خسته نباشید

  9. سلام به ازای یک هکتار ازمحصول گندم چه مقدار ازسم زرد گندم باید استفاده کرد میزان مصرف رو لطفا بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *