قیمت سمپاش پشتی موتوری در انواع مختلف و نوع پاشش

آنچه در این مقاله می خوانید...

سمپاش پشتی موتوریسمپاش پشتی موتوری و نوع پاشش
قیمت سمپاش پشتی موتوری

قیمت سمپاش پشتی موتوری با توجه به قدرت موتور، و حجم مخزن، آن تعیین می شود. که این نمونه از سمپاشهای پشتی موتوری در انواع مختلف بوده، که هر کدام ساخت کشورهای پر قدرت در این زمینه می باشد. که نوع پاشش سموم در تمامی این سمپاش ها قابل تغییر می باشد.

قیمت سمپاش پشتی موتوری

سمپاش پشتی موتوری

این نمونه از سمپاش با توجه به نحوه قرار گیری آن در پشت، و انتقال وزن به وسیله بند حمایل بر روی شانه های فرد، حمل آن کاملا راحت می شود که در اینجا با توجه به نوع کاربرد، می توان از نمونه خرطومی، لانسی، و یا آنتنی آن نهایت بهره را برد. این نمونه از سمپاش پشتی موتوری دارای قابلیت حجم مخزن بین ۱۵ تا ۲۰ لیتر بوده، که توسط کشورهایی از قبیل چین، تایلند، ایتالیا، و …. می باشد. که وجود این نمونه از سمپاش جهت سهولت هرچه بیشتر در کارها طراحی شده.

قیمت سمپاش پشتی موتوری

سمپاش پشتی موتوری و نوع پاشش

این نمونه از سمپاش به گونه ای طراحی شده که می توان جهت سمپاشی در مزارع، باغات شهری، بیمارستانها، و بسیاری مراکز از آن بهره برد. به این خاطر که با بهره گیری از سیتم الکتریکی پمپ دستگاه فعال می شود که همین قدرت موتور سبب فشار پاشش بسیار زیادی در دستگاه می شود. که همین امر باعث شده تا در اغلب موارد از این دستگاه استفاده شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی
شماره موبایل: 09120774894
زهرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *